Review
BibTex RIS Cite

ÇOKLU ORTAMLARDA ÖĞRENME

Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 609 - 614, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000353

Abstract

"Çoklu ortam" kavramıyla farklı ortamların bir öğretim sürecinde iş bölümüne dayalı olarak bir araya getirilmesini kastediyoruz. Aynı zamanda iletişim süreçlerindeki bütün aracıları esas olarak "ortamlar" olarak algılıyor ve bu ortamları, insan gücü ortamlar ve araç-gereç ortamlar olmak üzere ikiye ayırıyoruz. İnsan gücü ortamlara öğretim üyeleri, ders danışmanları, araç-gereç ortamlara ise kitap ve kaset örnek olarak verilebilir. Bu ortamların her ikisi de öğretim içeriğini aktarma, öğrenmeyi teşvik etme gibi işlevleri yerine getirebilirler.

References

  • ..
Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 609 - 614, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000353

Abstract

References

  • ..
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Derleme Makaleler
Authors

Gunter Dohnıen This is me

Nuray Parlak Yılmaz This is me

Publication Date August 1, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Dohnıen, G., & Parlak Yılmaz, N. (2019). ÇOKLU ORTAMLARDA ÖĞRENME. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 609-614. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000353
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0