Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

ÇOKLU ORTAMLARDA ÖĞRENME

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 2, 609 - 614, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000353

Öz

"Çoklu ortam" kavramıyla farklı ortamların bir öğretim sürecinde iş bölümüne dayalı olarak bir araya getirilmesini kastediyoruz. Aynı zamanda iletişim süreçlerindeki bütün aracıları esas olarak "ortamlar" olarak algılıyor ve bu ortamları, insan gücü ortamlar ve araç-gereç ortamlar olmak üzere ikiye ayırıyoruz. İnsan gücü ortamlara öğretim üyeleri, ders danışmanları, araç-gereç ortamlara ise kitap ve kaset örnek olarak verilebilir. Bu ortamların her ikisi de öğretim içeriğini aktarma, öğrenmeyi teşvik etme gibi işlevleri yerine getirebilirler.

Kaynakça

  • ..
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Gunter Dohnıen Bu kişi benim

Nuray Parlak Yılmaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Dohnıen, G., & Parlak Yılmaz, N. (2019). ÇOKLU ORTAMLARDA ÖĞRENME. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 609-614. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000353
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.