Research Article
BibTex RIS Cite

İLERİ VERİ AKTARIM TEKNOLOJİLERİNDEN UYDULARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASI

Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 627 - 637, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000365

Abstract

Teknolojik gelişmelerin eğitim sorunlarına çözüm getirecek şekilde kullanımı (technology in education), eğitime özgü bir teknoloji olan eğitim teknolojisi içinde temel bir araştırma ve uygulama alanıdır. Eğitim teknolojisi alanındaki yenilikler yeni teknolojik sistemler, eğitim ortamları, insangücü, öğretimi programlama yöntemleri ve öğretim süreçleri olmak üzere beş gruba ayrılmaktadır (Alkan, 1988). Yeni teknolojik sistemlere örnek olarak bilgisayar, televizyon, uydu, veri toplama sistemleri gösterilebilir. Eğitim alanında bu yeni gelişmelerden, özelde de yeni teknolojik sistemlerden gereği gibi yararlanabilmek için; öncelikle bu sistemlerin çeşitli yönleri ile tanınması, konu ile ilgili uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi gereksinimi vardır.

References

  • Alkan, Cevat. “Eğitimde Yeni Teknolojiler ve Bilgisayara Geçiş", Birinci Ulusal Eğitim Sempozyumu’ nda Sunulan Büdiri, Malatya: 1988.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 627 - 637, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000365

Abstract

References

  • Alkan, Cevat. “Eğitimde Yeni Teknolojiler ve Bilgisayara Geçiş", Birinci Ulusal Eğitim Sempozyumu’ nda Sunulan Büdiri, Malatya: 1988.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Nurettin Şimşek This is me

Publication Date August 1, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Şimşek, N. (2019). İLERİ VERİ AKTARIM TEKNOLOJİLERİNDEN UYDULARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 627-637. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000365
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0