Research Article
BibTex RIS Cite

WATSON-GLASER ELEŞTİREL AKIL YÜRÜTME GÜCÜ ÖLÇEĞİNİN (FORM YM) LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ÖN DENEME UYGULAMASI

Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 559 - 569, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599

Abstract

Bireyin davranışlarında istendik yönde davranış değişiklikleri meydana getiımeyi amaçlayan eğitim süreci, bunu gerçekleştirmede değişik yöntem ve programlar uygular. Bu işlem, bir süreç olarak, programların bireyin gelişim, birikim ve yetenek düzeyine göre yapılandırılarak uygulamr. Genel olarak amaç, süreç sonunda bireyin istendik davranışlarla donanılt olarak başka süreçlere girmesini sağlamaktır.

References

  • Byrne, S.M. ve Johstone, A.H. (1987). “Critical Thinking and Science Education” Serence Educa-cation, 12 (3), 325-339.
  • Carter, V.G. (Ed) (1973). Dictionory of Education N.Y. McGraw Hill Book Company, 608.
Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 559 - 569, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599

Abstract

References

  • Byrne, S.M. ve Johstone, A.H. (1987). “Critical Thinking and Science Education” Serence Educa-cation, 12 (3), 325-339.
  • Carter, V.G. (Ed) (1973). Dictionory of Education N.Y. McGraw Hill Book Company, 608.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Nükhet Çıkrıkçı This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Çıkrıkçı, N. (2019). WATSON-GLASER ELEŞTİREL AKIL YÜRÜTME GÜCÜ ÖLÇEĞİNİN (FORM YM) LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ÖN DENEME UYGULAMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 559-569. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License