Erratum
BibTex RIS Cite

Erratum: Adapting Digital Literacy Scale into Turkish

Year 2021, , 132 - 133, 28.12.2021
https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452

Abstract

In the referenced article published in the first issue of the 18th volume of the Ege Journal of Education “Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö., C., Kaya-Uyanık, G., & Gür-Erdoğan, D. (2017). Adapting Digital Literacy Scale into Turkish. Ege Journal of Education, 18(1), 408-429.”, it was spotted by a reader that some items in Table 2 were incorrectly reported. We apologize to our readers for this error. We would like to thank our reader who reported the error for his / her sensitivity.


The original article was published on 07 July 2017. https://dergipark.org.tr/en/pub/egeefd/issue/28714/295306 

Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması

Year 2021, , 132 - 133, 28.12.2021
https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452

Abstract

Ege Eğitim Dergisi’nin 18. cildinin birinci sayısında yayımlanmış olan “Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö., C., Kaya-Uyanık, G. ve Gür-Erdoğan, D. (2017). Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 18(1), 408-429.” referanslı makalede, bir okuyucu tarafından Tablo 2’deki bazı maddelerin hatalı raporlandığı fark edilmiştir. Bu hata nedeniyle okuyucularımızdan özür dileriz. Hatayı ileten okuyucumuza hassasiyeti için teşekkür ederiz.


Bu makalenin ilk hali 07-07-2017 tarihinde yayınlandı. https://dergipark.org.tr/tr/pub/egeefd/issue/28714/295306 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Erratum
Authors

Nazire Burçin Hamutoğlu 0000-0003-0941-9070

Özlem Canan Güngören This is me 0000-0002-9184-6110

Gülden Kaya Uyanık This is me 0000-0002-8100-6994

Duygu Gür Erdoğan This is me 0000-0002-2802-0201

Publication Date December 28, 2021
Published in Issue Year 2021

Cite

APA Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö. C., Kaya Uyanık, G., Gür Erdoğan, D. (2021). Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 22(2), 132-133. https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452