Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Erratum: Adapting Digital Literacy Scale into Turkish

Yıl 2021, , 132 - 133, 28.12.2021
https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452

Öz

In the referenced article published in the first issue of the 18th volume of the Ege Journal of Education “Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö., C., Kaya-Uyanık, G., & Gür-Erdoğan, D. (2017). Adapting Digital Literacy Scale into Turkish. Ege Journal of Education, 18(1), 408-429.”, it was spotted by a reader that some items in Table 2 were incorrectly reported. We apologize to our readers for this error. We would like to thank our reader who reported the error for his / her sensitivity.


The original article was published on 07 July 2017. https://dergipark.org.tr/en/pub/egeefd/issue/28714/295306 

Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması

Yıl 2021, , 132 - 133, 28.12.2021
https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452

Öz

Ege Eğitim Dergisi’nin 18. cildinin birinci sayısında yayımlanmış olan “Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö., C., Kaya-Uyanık, G. ve Gür-Erdoğan, D. (2017). Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 18(1), 408-429.” referanslı makalede, bir okuyucu tarafından Tablo 2’deki bazı maddelerin hatalı raporlandığı fark edilmiştir. Bu hata nedeniyle okuyucularımızdan özür dileriz. Hatayı ileten okuyucumuza hassasiyeti için teşekkür ederiz.


Bu makalenin ilk hali 07-07-2017 tarihinde yayınlandı. https://dergipark.org.tr/tr/pub/egeefd/issue/28714/295306 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Düzeltme
Yazarlar

Nazire Burçin Hamutoğlu 0000-0003-0941-9070

Özlem Canan Güngören Bu kişi benim 0000-0002-9184-6110

Gülden Kaya Uyanık Bu kişi benim 0000-0002-8100-6994

Duygu Gür Erdoğan Bu kişi benim 0000-0002-2802-0201

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021

Kaynak Göster

APA Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö. C., Kaya Uyanık, G., Gür Erdoğan, D. (2021). Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 22(2), 132-133. https://doi.org/10.12984/egeefd.1037452