Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nazire Burçin Hamutoğlu
Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
45
16
Yayın
30
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer)
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
ATIF
35
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24320
35
ATIF
9
FAVORİ
24320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How to Get Information in Online Environments? A Comparison of the Use of Net Generation Tools
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Deniz Mertkan Gezgin
, Orhan Gemıkonaklı, Steven Camilleri
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.754806
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
ATIF
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
1
ATIF
1
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effects of ARCS on the Acceptance of Online Learning Environments During the Novel Coronavirus Pandemic: A Structural Regression Analysis
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Hurşit Cem Salar
,
Emre Çam
,
Orhan Gemikonakli
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
241
0
FAVORİ
241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akreditasyon ve Kalite Güvencesi Kapsamında Eğitim Teknolojileri Uygulamalarının Ulusal ve Uluslararası Boyutta Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Şule Yılmaz Özden
,
Emine Nur Ünveren Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1361537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning engineering: Past, present and future
Yazarlar:
Kursat Cagıltay
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Mehmet Kesim
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1376727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
530
0
FAVORİ
530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The relationship between digital game addiction, cyberloafing, and psychological well-being in primary school students
Yazarlar:
Serkan Zincir
,
Fatma Sapmaz
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Murat Topal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anatolian Current Medical Journal
DOI: 10.38053/acmj.1361982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme, Problem Çözme Becerileri ve Araştırma-Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Uğur Başarmak
,
Emre Çam
,
Hurşit Cem Salar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Değerlendirme ve Kalite Güvencesi Kapsamında Gerçekleştirilen Durum Raporlarının Tematik Olarak İncelenmesi: İngiltere ve Türkiye Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Emine Nur Ünveren Bilgiç
,
Muzaffer Elmas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.718804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bulut Bilişim Teknolojilerinin İş birliğine Dayalı Öğrenme Aktiviteleri ile Entegrasyonu
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.879444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Öz-düzenleme Becerilerinin Kişilik Yapıları, Siber Aylaklık ve Nomofobi Entegrasyonlu Bir Model Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
,
Fırat Sarsar
,
Fatma Sapmaz
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
0
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi Yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlar ve Akademik Performans: Bir Yol Analizi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Şule Yılmaz Ozden
,
Merve Savaşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.948776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
1
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
, Özlem Canan Güngören, Gülden Kaya Uyanık, Duygu Gür Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1037452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ROLLERİ: EĞİTİM YÖNETİMİ AÇISINDAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.805755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
0
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTS OF LIFELONG LEARNING TENDENCIES ON CRITICAL THINKING AND COMPUTATIONAL THINKING SKILLS
Yazarlar:
Emine Nur Ünveren Bilgiç
,
Emre Çam
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
DOI: 10.20290/estubtdb.1022748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How to Get Information in Online Environments? A Comparison of the Use of Net Generation Tools
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Deniz Mertkan Gezgin
, Orhan Gemıkonaklı, Steven Camilleri
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.754806
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24320
9
FAVORİ
24320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anatolian Current Medical Journal
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Journal of Educational Technology and Online Learning
Editör , Alan Editörü
Resilience
Editör , Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Journal of Educational Technology and Online Learning
Resilience
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Resilience
Sakarya University Journal of Education
The Universal Academic Research Journal
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Öz-düzenleme Becerilerinin Kişilik Yapıları, Siber Aylaklık ve Nomofobi Entegrasyonlu Bir Model Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
,
Fırat Sarsar
,
Fatma Sapmaz
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029012
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
2
ATIF
0
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi Yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlar ve Akademik Performans: Bir Yol Analizi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Şule Yılmaz Ozden
,
Merve Savaşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.948776
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
1
ATIF
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
1
ATIF
1
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düzeltme: Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
, Özlem Canan Güngören, Gülden Kaya Uyanık, Duygu Gür Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1037452
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
2
ATIF
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTS OF LIFELONG LEARNING TENDENCIES ON CRITICAL THINKING AND COMPUTATIONAL THINKING SKILLS
Yazarlar:
Emine Nur Ünveren Bilgiç
,
Emre Çam
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
DOI: 10.20290/estubtdb.1022748
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
2
ATIF
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How to Get Information in Online Environments? A Comparison of the Use of Net Generation Tools
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Deniz Mertkan Gezgin
, Orhan Gemıkonaklı, Steven Camilleri
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.754806
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
ATIF
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
ATIF
35
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24320
35
ATIF
9
FAVORİ
24320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat