Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mübin Kıyıcı
Prof. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
19
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
66
TR Dizin Atıf
6
19
Yayın
0
Hakemlik
66
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-9458-7831
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları
Yükseköğretim Sistemleri
Yükseköğretim Çalışmaları (Diğer)
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA DESTEK VERMEK İÇİN GELİŞTİRİLECEK BİLİŞİM SİSTEMİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ SONUÇLARI
Yazarlar: Özcan Akgün, Ömer Gökmen, Ebru Albayrak Özer,
Zeliha Demir Kaymak
,
Mehmet Horzum
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.61026
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
1
ATIF
1
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Views About Flipped Classroom Model
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
0
ATIF
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sayısal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Hendek Örneği
Yazarlar:
Kaan Arık
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448789
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
3
ATIF
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Views and Adoption Levels of Primary School Teachers on Gamification, Problems and Possible Solutions
Yazarlar:
Hüseyin Yaşar
,
Mübin Kıyıcı
,
Abuzer Karatas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.46.7.3
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011
5
ATIF
1
FAVORİ
2011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
1
ATIF
1
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Adaptation of Artificial Intelligence Literacy Scale: Latent Profile Analysis
Yazarlar:
Ali Kırksekiz
,
Mehmet Yıldız
,
Mübin Kıyıcı
,
Metin Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1479294
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Structural Analysis of Graduate Theses Conducted with Flipped Classroom Model Between 2014-2022
Yazarlar:
Harika Selvi
,
Mübin Kıyıcı
,
Özlem Canan Güngören
,
Zeliha Demir Kaymak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1391948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
1
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
1
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of robotics assisted programming education on academic success, problem solving skills and motivation
Yazarlar:
Emre Çam
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1028825
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
1
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ROLLERİ: EĞİTİM YÖNETİMİ AÇISINDAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.805755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
0
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Discovering Studies on Nursing Students and Educational Technology by Data Mining
Yazarlar:
Mübin Kıyıcı
,
Barış Çukurbaşı
,
Emre Çam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
344
0
FAVORİ
344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Views and Adoption Levels of Primary School Teachers on Gamification, Problems and Possible Solutions
Yazarlar:
Hüseyin Yaşar
,
Mübin Kıyıcı
,
Abuzer Karatas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.46.7.3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011
1
FAVORİ
2011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A New Alternative to Museum Activities in Teaching Social Studies Course: “360-Degree Videos as a Virtual Museum”
Yazarlar:
Ali Kırksekiz
,
Onur İşbulan
,
Akiper@sakarya.edu.tr Akiper@sakarya.edu.tr
, Selçuk Tercan,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.730350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENME TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Emre Çam
,
Mehmet Uysal
,
Mübin Kıyıcı
,
Onur İşbulan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.408408
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sayısal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Hendek Örneği
Yazarlar:
Kaan Arık
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448789
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretimde İnternet Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tercihlerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.413325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Elektronik Portfolyoya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Weebly Örneği
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.288198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tiplerine Göre Web 2.0 Araçlarını Kullanım Durumları
Yazarlar:
Ebru Albayrak
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.289140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Views About Flipped Classroom Model
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Eğitsel Sosyal Ağ Olarak Edmodo’nun Yükseköğretimde Kullanımı Hakkındaki Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009-2013 Yılları Arasında Uzaktan Eğitim Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi
Yazarlar: Aslıhan Babur,
Aydın Kiper
,
Barış Çukurbaşı
, Ebru Albayrak Özer,
İsmail Tonbuloğlu
, Şirin Küçük,
Eda Demirhan
,
Özlem Canan Güngören
,
Mübin Kıyıcı
,
Mehmet Barış Horzum
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3286
0
FAVORİ
3286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine Eleştirel Bir Bakış: Problemler, Beklentiler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Ali Kırksekiz
,
Mehmet Uysal
,
Onur İşbulan
, Özcan Akgün,
Mübin Kıyıcı
,
Mehmet Horzum
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3424
0
FAVORİ
3424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA DESTEK VERMEK İÇİN GELİŞTİRİLECEK BİLİŞİM SİSTEMİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ SONUÇLARI
Yazarlar: Özcan Akgün, Ömer Gökmen, Ebru Albayrak Özer,
Zeliha Demir Kaymak
,
Mehmet Horzum
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.61026
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
1
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Yayınlar
1960-2019 Yılları Arasında Özel Eğitimdeki Başlıca Eğilimlerin Eğitim Teknolojileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Onur İşbulan
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.835696
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
1
ATIF
1
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
1
ATIF
1
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of robotics assisted programming education on academic success, problem solving skills and motivation
Yazarlar:
Emre Çam
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1028825
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
12
ATIF
1
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Views and Adoption Levels of Primary School Teachers on Gamification, Problems and Possible Solutions
Yazarlar:
Hüseyin Yaşar
,
Mübin Kıyıcı
,
Abuzer Karatas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.46.7.3
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011
5
ATIF
1
FAVORİ
2011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A New Alternative to Museum Activities in Teaching Social Studies Course: “360-Degree Videos as a Virtual Museum”
Yazarlar:
Ali Kırksekiz
,
Onur İşbulan
,
Akiper@sakarya.edu.tr Akiper@sakarya.edu.tr
, Selçuk Tercan,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.730350
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
ATIF
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENME TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Emre Çam
,
Mehmet Uysal
,
Mübin Kıyıcı
,
Onur İşbulan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.408408
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
4
ATIF
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sayısal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Hendek Örneği
Yazarlar:
Kaan Arık
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448789
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
3
ATIF
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretimde İnternet Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tercihlerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.413325
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
5
ATIF
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Elektronik Portfolyoya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Weebly Örneği
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.288198
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
6
ATIF
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Eğitsel Sosyal Ağ Olarak Edmodo’nun Yükseköğretimde Kullanımı Hakkındaki Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290573
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
9
ATIF
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009-2013 Yılları Arasında Uzaktan Eğitim Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi
Yazarlar: Aslıhan Babur,
Aydın Kiper
,
Barış Çukurbaşı
, Ebru Albayrak Özer,
İsmail Tonbuloğlu
, Şirin Küçük,
Eda Demirhan
,
Özlem Canan Güngören
,
Mübin Kıyıcı
,
Mehmet Barış Horzum
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3286
10
ATIF
0
FAVORİ
3286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine Eleştirel Bir Bakış: Problemler, Beklentiler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Ali Kırksekiz
,
Mehmet Uysal
,
Onur İşbulan
, Özcan Akgün,
Mübin Kıyıcı
,
Mehmet Horzum
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000250
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3424
8
ATIF
0
FAVORİ
3424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA DESTEK VERMEK İÇİN GELİŞTİRİLECEK BİLİŞİM SİSTEMİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ SONUÇLARI
Yazarlar: Özcan Akgün, Ömer Gökmen, Ebru Albayrak Özer,
Zeliha Demir Kaymak
,
Mehmet Horzum
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.61026
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
1
ATIF
1
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat