Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gözde Sezen Gültekin
Doç. Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
Yayın
15
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
25
15
Yayın
7
Hakemlik
51
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0002-2179-4466
56426380400
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)
Yükseköğretim Yönetimi
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Development of a Scale to Evaluate Virtual Learning Environment Satisfaction
Yazarlar:
Nazire Burcin Hamutoglu
,
Orhan Gemikonakli
,
Merve Savasci
,
Gozde Sezen Gultekin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.345150
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3758
4
ATIF
1
FAVORİ
3758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Covid-19 Pandemisinin Eğitim Sistemine Yansımaları / Reflections of Covid-19 Pandemic on Educational System Through Teachers’ Eyes
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
, Gülsen Algın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Education & Youth Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
0
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Hizmetkâr Okul Liderliği ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Examining the Relationship between Servant School Leadership and Organizational Citizenship Behavior According to Teachers' Opinions
Yazarlar:
Şefik Mert
,
Gözde Sezen-gültekin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Education & Youth Research
DOI: 10.59041/eyor.1402617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
157
0
FAVORİ
157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İşe Bağlılıkları, Takım Çalışması Tutumları ve Sınıftaki Farklılıklar Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahadir Gülbahar
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mesut Gün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Barriers and Facilitators of Educational Sustainability: Metaphorical Perceptions and Views of Teachers
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Türkan Argon
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1005620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
285
0
FAVORİ
285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi Yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlar ve Akademik Performans: Bir Yol Analizi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Şule Yılmaz Ozden
,
Merve Savaşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.948776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Covid-19 Pandemisinin Eğitim Sistemine Yansımaları / Reflections of Covid-19 Pandemic on Educational System Through Teachers’ Eyes
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
, Gülsen Algın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Education & Youth Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ROLLERİ: EĞİTİM YÖNETİMİ AÇISINDAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.805755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Sürdürülebilirlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Türkan Argon
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.757529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kalite Elçilerinin Yükseköğretimde Kalite Yönetimine ve Teknoloji Engellerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Uğur Başarmak
,
Gözde Sezen-gültekin
, Muzaffer Elmas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gereklilik, Gelişme, Süreklilik ve Teşvik Aracı Olarak Yaşamboyu Öğrenme: Metaforik Algılar
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Duygu Gür Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.460003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Literacy Skills and Attitudes towards E-Learning
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Merve Savaşçı
,
Gözde Sezen-gültekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.509293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5297
0
FAVORİ
5297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon, Mobil Telefonsuz Kalma Korkusu (Nomofobi) Ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusuna (Fomo) İlişkin Algılarının Metafor Kullanılarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Deniz Mertkan Gezgin
, Nazire Burçin Hamutoğlu,
Gözde Sezen Gültekin
,
Soner Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.516540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3205
0
FAVORİ
3205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin Transaksiyonel Uzaklık Algısı ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Merve Savaşçı
,
Muhammed Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.478037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK TASARIM KAVRAMINA İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN KARŞILAŞTIRMALI SAYISAL ANALİZİ: YÖK TEZ MERKEZİ VE OATD VERİTABANLARININ KIYASLANMASI
Yazarlar:
Emrehan Gültekin
,
Gözde Sezen Gültekin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-504886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3788
0
FAVORİ
3788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Scale to Evaluate Virtual Learning Environment Satisfaction
Yazarlar:
Nazire Burcin Hamutoglu
,
Orhan Gemikonakli
,
Merve Savasci
,
Gozde Sezen Gultekin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.345150
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3758
1
FAVORİ
3758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education & Youth Research
İnsan ve Toplum
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Editör
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okul Yönetimi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
The Universal Academic Research Journal
Yayınlar
Sınıf Yönetimi Yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlar ve Akademik Performans: Bir Yol Analizi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Şule Yılmaz Ozden
,
Merve Savaşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.948776
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
1
ATIF
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Böte Meslek Profiline Olan İhtiyacın Yönetsel Eğitim Politikaları Kapsamında Değerlendirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Mübin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1032987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Sürdürülebilirlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gözde Sezen-gültekin
,
Türkan Argon
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.757529
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
8
ATIF
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Literacy Skills and Attitudes towards E-Learning
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Merve Savaşçı
,
Gözde Sezen-gültekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.509293
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5297
15
ATIF
0
FAVORİ
5297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon, Mobil Telefonsuz Kalma Korkusu (Nomofobi) Ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusuna (Fomo) İlişkin Algılarının Metafor Kullanılarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Deniz Mertkan Gezgin
, Nazire Burçin Hamutoğlu,
Gözde Sezen Gültekin
,
Soner Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.516540
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3205
21
ATIF
0
FAVORİ
3205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin Transaksiyonel Uzaklık Algısı ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Gözde Sezen-gültekin
,
Merve Savaşçı
,
Muhammed Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.478037
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
1
ATIF
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Scale to Evaluate Virtual Learning Environment Satisfaction
Yazarlar:
Nazire Burcin Hamutoglu
,
Orhan Gemikonakli
,
Merve Savasci
,
Gozde Sezen Gultekin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.345150
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3758
4
ATIF
1
FAVORİ
3758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat