avatar
Aras Bozkurt Prof. Dr. Anadolu Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 128 CrossRef Atıf 435 TR Dizin Atıf 66
26 Yayın
128 Hakemlik
435 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Hayat Boyu Öğrenme

Kurum

Anadolu Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

3

11462

10

2

5670

0

2

5760

ChatGPT, Üretken Yapay Zeka ve Algoritmik Paradigma Değişikliği
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1283282
ATIF 28 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10959

28

2

10959

Yayınlar

0

524

0

2668

ChatGPT, Üretken Yapay Zeka ve Algoritmik Paradigma Değişikliği
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1283282
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10959

2

10959

YÜKSEKÖĞRETİMDE MİKRO-KREDİLER ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
DOI: 10.29065/usakead.1037617
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3855

0

3855

ACADEMIC PROCRASTINATION AND PERFORMANCE IN DISTANCE EDUCATION: A CAUSAL-COMPARATIVE STUDY IN AN ONLINE LEARNING ENVIRONMENT
Yazarlar: Hasan Ucar, Aras Bozkurt , Olaf Zawackı-rıchter
DOI: 10.17718/tojde.1002726
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12651

0

12651

0

1915

0

1958

0

10111

Uzaktan Öğrenenlerin Eylem Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hasan Uçar, Aras Bozkurt , Aylin Öztürk, Alper Tolga Kumtepe
DOI: 10.18039/ajesi.682037
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

0

1271

2

5760

0

4035

Oyunlaştırma, Eğitim ve Kuramsal Yaklaşımlar: Öğrenme Süreçlerinde Motivasyon, Adanmışlık ve Sürdürebilirlik
Yazarlar: Sezan Sezgin , Aras Bozkurt , Ercan Altuğ Yılmaz, Niels Van Der Linden
DOI: 10.21764/maeuefd.339909
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37097

2

37097

0

1514

0

51542

0

395

1

13512

COMMUNITY TRACKING IN A cMOOC AND NOMADIC LEARNER BEHAVIOR IDENTIFICATION ON A CONNECTIVIST RHIZOMATIC LEARNING NETWORK
Yazarlar: Aras Bozkurt , Sarah Honeychurch, Autumm Caınes, Maha Balı, Apostolos Koutropoulos, Dave Cormıer
DOI: 10.17718/tojde.09231
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2200

0

2200

3

11462

0

1724

0

3462

Editörlük

Yayınlar

6

0

2668

ChatGPT, Üretken Yapay Zeka ve Algoritmik Paradigma Değişikliği
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1283282
ATIF 28 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10959

28

2

10959

YÜKSEKÖĞRETİMDE MİKRO-KREDİLER ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
DOI: 10.29065/usakead.1037617
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3855

2

0

3855

ACADEMIC PROCRASTINATION AND PERFORMANCE IN DISTANCE EDUCATION: A CAUSAL-COMPARATIVE STUDY IN AN ONLINE LEARNING ENVIRONMENT
Yazarlar: Hasan Ucar, Aras Bozkurt , Olaf Zawackı-rıchter
DOI: 10.17718/tojde.1002726
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12651

12

0

12651

21

0

1915

248

0

10111

Uzaktan Öğrenenlerin Eylem Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hasan Uçar, Aras Bozkurt , Aylin Öztürk, Alper Tolga Kumtepe
DOI: 10.18039/ajesi.682037
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

2

0

1271

10

2

5670

Oyunlaştırma, Eğitim ve Kuramsal Yaklaşımlar: Öğrenme Süreçlerinde Motivasyon, Adanmışlık ve Sürdürebilirlik
Yazarlar: Sezan Sezgin , Aras Bozkurt , Ercan Altuğ Yılmaz, Niels Van Der Linden
DOI: 10.21764/maeuefd.339909
ATIF 38 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37097

38

2

37097

6

0

1514

COMMUNITY TRACKING IN A cMOOC AND NOMADIC LEARNER BEHAVIOR IDENTIFICATION ON A CONNECTIVIST RHIZOMATIC LEARNING NETWORK
Yazarlar: Aras Bozkurt , Sarah Honeychurch, Autumm Caınes, Maha Balı, Apostolos Koutropoulos, Dave Cormıer
DOI: 10.17718/tojde.09231
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2200

10

0

2200