Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Uçar
Doç. Dr.
ANADOLU UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
64
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
3
5
Yayın
64
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri
Kurum
ANADOLU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
E-Öğrenme ve E-Sınavlar: Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme Süreçlerinde Kimlik Doğrulama Yöntemlerine İlişkin Öğrenen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.357339
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5351
9
ATIF
2
FAVORİ
5351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Çevrimiçi Akademik Yardım Arama Davranışları ve Başarı Yönelimleri
Yazarlar:
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.738037
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
0
ATIF
1
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışını ve akademik erteleyicileri anlamak
Yazarlar:
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1701
0
ATIF
1
FAVORİ
1701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
THE ROLE OF E-LEARNING READINESS ON SELF-REGULATION IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
Yazarlar:
Hasan Ucar
,
Yusuf Zafer Can Ugurhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1231705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Çevrimiçi Akademik Yardım Arama Davranışları ve Başarı Yönelimleri
Yazarlar:
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.738037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
1
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışını ve akademik erteleyicileri anlamak
Yazarlar:
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1701
1
FAVORİ
1701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf 2.0: Bilginin Üretimi ve Sentezlenmesi
Yazarlar:
Hasan Uçar
,
Aras Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3834
0
FAVORİ
3834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenme ve E-Sınavlar: Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme Süreçlerinde Kimlik Doğrulama Yöntemlerine İlişkin Öğrenen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.357339
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5351
2
FAVORİ
5351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Editörlük
Journal of Educational Technology and Online Learning
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Educational Technology and Online Learning
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kocaeli Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
THE ROLE OF E-LEARNING READINESS ON SELF-REGULATION IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
Yazarlar:
Hasan Ucar
,
Yusuf Zafer Can Ugurhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1231705
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
1
ATIF
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenme ve E-Sınavlar: Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme Süreçlerinde Kimlik Doğrulama Yöntemlerine İlişkin Öğrenen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Hasan Uçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.357339
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5351
9
ATIF
2
FAVORİ
5351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat