Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysegul Liman Kaban
Doç.
Mary Immaculate College
Yayın
7
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
59
7
Yayın
46
Hakemlik
59
CrossRef Atıf
0000-0003-3813-2888
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
İlköğretim
Kurum
Mary Immaculate College
Popüler Yayınları
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
ATIF
52
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28623
52
ATIF
8
FAVORİ
28623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretmenlerinin ters yüz öğrenme modeline ilişkin görüşleri
Yazarlar: Zeynep Karamuk-eskiköy,
Aysegul Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1307048
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
ATIF
1
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitsel Dijital Kaçış Oyunlarının Matematik Derslerinde Başarı ve Motivasyon Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Hatice Kubra Işık
,
Aysegul Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1603015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHERS' READINESS FOR BLENDED LEARNING, THEIR REASONS, CHALLENGES, AND SUGGESTIONS FOR PRACTISING BLENDED LEARNING
Yazarlar:
Aysegul Liman Kaban
,
Esra Yataganbaba
,
Alev Ates Cobanoglu
,
Mehmet Kokoc
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1210124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YOUTUBE TÜRKİYE’DE GİTAR EĞİTİMİ VİDEOLARININ ÇOKLU ORTAM TASARIMI İLKELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Bengitöz
,
Aysegul Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1302347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretmenlerinin ters yüz öğrenme modeline ilişkin görüşleri
Yazarlar: Zeynep Karamuk-eskiköy,
Aysegul Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1307048
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28623
8
FAVORİ
28623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kişilerarası İletişimde Duygusal Bulaşmanın Rolü: Öğretmen Öğrenci İletişimi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Ayşegül Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3215
0
FAVORİ
3215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
The Journal of International Scientific Researches
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
TEACHERS' READINESS FOR BLENDED LEARNING, THEIR REASONS, CHALLENGES, AND SUGGESTIONS FOR PRACTISING BLENDED LEARNING
Yazarlar:
Aysegul Liman Kaban
,
Esra Yataganbaba
,
Alev Ates Cobanoglu
,
Mehmet Kokoc
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1210124
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
5
ATIF
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretmenlerinin ters yüz öğrenme modeline ilişkin görüşleri
Yazarlar: Zeynep Karamuk-eskiköy,
Aysegul Liman Kaban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1307048
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
ATIF
1
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Yazarlar:
Aras Bozkurt
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Aysegul Liman Kaban
,
Gülşah Taşçı
,
Mona Aykul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.911584
ATIF
52
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28623
52
ATIF
8
FAVORİ
28623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat