Eurasian Journal of Educational Research
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1302-597X | e-ISSN 2528-8911 | Period Bimonthly | Founded: 2015 | Publisher Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. | http://ejer.com.tr/tr/


Sunulan aday makaleler editörler tarafından öncelikle şekil, yazım dili, kullanılan istatistiklerin yerindeliği ve doğruluğu ile ilgili olarak ön değerlendirmeye alınır. Aranan özelliklere sahip olmayan makaleler yazarlarına iade edilir. Uygun görülen makaleler ilgili editör tarafından iki hakeme isimsiz olarak gönderilir. Hakemler hakem havuzundan seçilebileceği gibi, yayın kurulu üyeleri arasından da seçilebilir. Editör ve eş editör hakem raporlarını inceler, gerekli durumlarda ek değerlendirme süreci başlatabilir.


Not: EJER, Dergipark üzerinden makale gönderimi kabul etmemektedir.

Gönderi Şablonumuz:  http://ejer.com.tr/tr/makale-gonder/  
Üyelik ve sisteme makale yükleme bağlantısı:  http://ojs.ejer.com.tr/index.php/ejer/index 

Eurasian Journal of Educational Research

ISSN 1302-597X | e-ISSN 2528-8911 | Period Bimonthly | Founded: 2015 | Publisher Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. | http://ejer.com.tr/tr/
Cover Image


Sunulan aday makaleler editörler tarafından öncelikle şekil, yazım dili, kullanılan istatistiklerin yerindeliği ve doğruluğu ile ilgili olarak ön değerlendirmeye alınır. Aranan özelliklere sahip olmayan makaleler yazarlarına iade edilir. Uygun görülen makaleler ilgili editör tarafından iki hakeme isimsiz olarak gönderilir. Hakemler hakem havuzundan seçilebileceği gibi, yayın kurulu üyeleri arasından da seçilebilir. Editör ve eş editör hakem raporlarını inceler, gerekli durumlarda ek değerlendirme süreci başlatabilir.


Not: EJER, Dergipark üzerinden makale gönderimi kabul etmemektedir.

Gönderi Şablonumuz:  http://ejer.com.tr/tr/makale-gonder/  
Üyelik ve sisteme makale yükleme bağlantısı:  http://ojs.ejer.com.tr/index.php/ejer/index 

Volume 20 - Issue 85 - Feb 5, 2020
  1. Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools
    Pages 1 - 22
    Abbas ERTURK , Lukman ZIBLIM
  2. The Development of Moral and Social Judgments: Social Contexts and Processes of Coordination
    Pages 23 - 44
    Elliot TURIEL , K. Amy BANAS
  3. The Effects of Integrated Problem-Based Learning, Predict, Observe, Explain on Problem-Solving Skills and Self-Efficacy
    Pages 45 - 64
    Apriza FITRIANI , Siti ZUBAIDAH , Herawati SUSILO , Mimien Henie İrawati AL MUHDHAR
  4. Velilerin Çocuklarına Karşı Sorumluluklarına İlişkin Bir Durum Çalışması
    Pages 65 - 92
    Bilgen KIRAL
  5. Motivation, Self-Efficacy and Attitude as Predictors of Burnout in Musical Instrument Education in Fine Arts High Schools
    Pages 93 - 108
    Demet GIRGIN
  6. Development of the Attitude towards Science Scale: A Validity and Reliability Study
    Pages 109 - 134
    Hasan OZCAN , Esra KOCA
  7. Development of Secondary School Students’ Relational Thinking Skills with a Teaching Experiment
    Pages 135 - 168
    Nilufer Yavuzsoy KOSE , Ayhan KIZILTOPRAK
  8. The Relationship between Knowledge Management and Organizational Learning with Academic Staff Readiness for Education 4.0
    Pages 169 - 184
    Rosnah ISHAK , Mahaliza MANSOR
  9. Correlations between Teachers’ Personality, Psychological Safety Perception and Teacher Voice
    Pages 185 - 204
    Seyda BAS , Erkan TABANCALI
  10. The Role of Self-Efficacy in Job Satisfaction, Organizational Commitment, Motivation and Job Involvement
    Pages 205 - 224
    Selcuk DEMIR
  11. Compliance of Accounting Education Programs with International Accounting Education Standards: The Case of IES 3 in Tunisia
    Pages 225 - 246
    Youcef MAMECHE , Mohamed Ali OMRI , Najet HASSINE