APA |
Kösterelioğlu, İ., Saltan, F., & Akın Kösterelioğlu, M. (2016). DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(2), 809-820. https://doi.org/10.17218/hititsosbil.280817 |
|
AMA |
Kösterelioğlu İ, Saltan F, Akın Kösterelioğlu M. DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI. hititsosbil. December 2016;9(2):809-820. doi:10.17218/hititsosbil.280817 |
|
Chicago |
Kösterelioğlu, İlker, Fatih Saltan, and Meltem Akın Kösterelioğlu. “DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI”. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9, no. 2 (December 2016): 809-20. https://doi.org/10.17218/hititsosbil.280817. |
|
EndNote |
Kösterelioğlu İ, Saltan F, Akın Kösterelioğlu M (December 1, 2016) DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 2 809–820. |
|
IEEE |
İ. Kösterelioğlu, F. Saltan, and M. Akın Kösterelioğlu, “DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI”, hititsosbil, vol. 9, no. 2, pp. 809–820, 2016, doi: 10.17218/hititsosbil.280817. |
|
ISNAD |
Kösterelioğlu, İlker et al. “DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI”. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9/2 (December 2016), 809-820. https://doi.org/10.17218/hititsosbil.280817. |
|
JAMA |
Kösterelioğlu İ, Saltan F, Akın Kösterelioğlu M. DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI. hititsosbil. 2016;9:809–820. |
|
MLA |
Kösterelioğlu, İlker et al. “DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI”. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 2, 2016, pp. 809-20, doi:10.17218/hititsosbil.280817. |
|
Vancouver |
Kösterelioğlu İ, Saltan F, Akın Kösterelioğlu M. DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI. hititsosbil. 2016;9(2):809-20. |
|