Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlker Kösterelioğlu
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
40
8
Yayın
3
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ögelerinin Değerlendirilmesi:
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
, Raşit Özen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
0
ATIF
1
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Etkinlik Temelli Sınıf Yönetimi Hizmet İçi Eğitim Kursu Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Ayra
,
İlker Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Tamamlayıcı Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Görüşlerinin CHAID Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Sevilay Kilmen
,
İlker Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.50454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Fatih Saltan
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.280817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin özel eğitim dersi sürecindeki kazanımlarının belirlenmesi
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Kemal Baytemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286485
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2269
0
FAVORİ
2269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Mücahit Ayra
,
Ümit Çelen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Değerlendirme Yönteminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Ümit Çelen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.44304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6140
0
FAVORİ
6140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ögelerinin Değerlendirilmesi:
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
, Raşit Özen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
1
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMAYA YÖNELİK HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Raşit Özen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Tamamlayıcı Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Görüşlerinin CHAID Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Sevilay Kilmen
,
İlker Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.50454
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
4
ATIF
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin özel eğitim dersi sürecindeki kazanımlarının belirlenmesi
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Kemal Baytemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286485
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2269
1
ATIF
0
FAVORİ
2269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Mücahit Ayra
,
Ümit Çelen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
30
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
30
ATIF
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Değerlendirme Yönteminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Ümit Çelen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.44304
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6140
2
ATIF
0
FAVORİ
6140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMAYA YÖNELİK HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Raşit Özen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
3
ATIF
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat