About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
Association
Foundation
Trade Association
Person
Union
Company
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
İlker Kösterelioğlu
Publication
8
Review
3
CrossRef Cited
42
8
Publication
3
Review
42
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ögelerinin Değerlendirilmesi:
Authors:
İlker Kösterelioğlu
, Raşit Özen
Published: 2014 ,
Amasya Education Journal
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2948
0
CITED
1
FAVORITE
2948
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Etkinlik Temelli Sınıf Yönetimi Hizmet İçi Eğitim Kursu Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Authors:
Mücahit Ayra
,
İlker Kösterelioğlu
Published: 2019 ,
Amasya Education Journal
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1027
0
FAVORITE
1027
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmenlerin Tamamlayıcı Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Görüşlerinin CHAID Analizi ile İncelenmesi
Authors:
Sevilay Kilmen
,
İlker Kösterelioğlu
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.50454
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1264
0
FAVORITE
1264
TOTAL DOWNLOAD COUNT
DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Fatih Saltan
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Published: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.280817
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1727
0
FAVORITE
1727
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin özel eğitim dersi sürecindeki kazanımlarının belirlenmesi
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Kemal Baytemir
Published: 2016 ,
Marmara University Atatürk Education Faculty Journal of Educational Sciences
DOI: 10.15285/maruaebd.286485
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2601
0
FAVORITE
2601
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Mücahit Ayra
,
Ümit Çelen
Published: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1822
0
FAVORITE
1822
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öz Değerlendirme Yönteminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Ümit Çelen
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.44304
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
6996
0
FAVORITE
6996
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ögelerinin Değerlendirilmesi:
Authors:
İlker Kösterelioğlu
, Raşit Özen
Published: 2014 ,
Amasya Education Journal
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2948
1
FAVORITE
2948
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Inservice Training Needs of Classroom Teachers towards the Implementation of Social Studies Curriculum
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Raşit Özen
Published: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1396
0
FAVORITE
1396
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Education Journal
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Marmara University Atatürk Education Faculty Journal of Educational Sciences
Reviews
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Publications
Öğretmenlerin Tamamlayıcı Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Görüşlerinin CHAID Analizi ile İncelenmesi
Authors:
Sevilay Kilmen
,
İlker Kösterelioğlu
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.50454
CITED
4
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1264
4
CITED
0
FAVORITE
1264
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin özel eğitim dersi sürecindeki kazanımlarının belirlenmesi
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Kemal Baytemir
Published: 2016 ,
Marmara University Atatürk Education Faculty Journal of Educational Sciences
DOI: 10.15285/maruaebd.286485
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2601
1
CITED
0
FAVORITE
2601
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Mücahit Ayra
,
Ümit Çelen
Published: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
CITED
32
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1822
32
CITED
0
FAVORITE
1822
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öz Değerlendirme Yönteminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Ümit Çelen
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.44304
CITED
2
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
6996
2
CITED
0
FAVORITE
6996
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Inservice Training Needs of Classroom Teachers towards the Implementation of Social Studies Curriculum
Authors:
İlker Kösterelioğlu
,
Raşit Özen
Published: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
3
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1396
3
CITED
0
FAVORITE
1396
TOTAL DOWNLOAD COUNT