Letter to Editor
BibTex RIS Cite

Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları

Year 2005, Volume: 20 Issue: 20, 10 - 15, 01.03.2005

Abstract

Problem based learning has been approved for medical education at Pamukkale University, Faculty of Medicine since 1999. An integration between the clinical education groups have been organised especially for the fourth ve fifth years. The aim of the integration, its clinical application at the first year’s results will be summarized in this paper.

Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları

Year 2005, Volume: 20 Issue: 20, 10 - 15, 01.03.2005

Abstract

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde mezuniyet öncesi dönemde 1999 yılından beri probleme dayalı öğrenim yapılmaktadır. Özellikle, 2002 yılından itibaren dördüncü ve beşinci dönemlerde klinik eğitimini içeren stajlar arasında entegrasyon oluşturulmuştur. Yazımızda klinik entegrasyonun amacı, oluşturma şekli ve ilk yıl uygulama sonuçları yer almaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Health Care Administration
Journal Section Original Article
Authors

Ergün Erdem This is me

Tuncer Süzer This is me

Erdal Coşkun This is me

İlknur Kılıç This is me

Cüneyt Orhan Kara This is me

Berna Erdoğan This is me

Aysun Özşahin This is me

Hüseyin Bağcı This is me

Publication Date March 1, 2005
Submission Date September 5, 2015
Published in Issue Year 2005 Volume: 20 Issue: 20

Cite

Vancouver Erdem E, Süzer T, Coşkun E, Kılıç İ, Kara CO, Erdoğan B, Özşahin A, Bağcı H. Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları. TED. 2005;20(20):10-5.