Book Review
BibTex RIS Cite

Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. (2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3

Year 2022, Issue: 14, 313 - 319, 27.12.2022
https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Abstract

Kitap tanıtımı çerçevesinde yazılan bu metin Hasan Meydan tarafından 2022 yılında yayınlanan Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek adlı kitabı değerlendirmek için kaleme alınmıştır.

References

  • Gatto, J. T. (2017). Eğitim: Bir Kitle İmha Silahı. EDAM Yayınları.
  • Han, C., Byung. (2019). Yorgunluk Toplumu. Açılım Kitap.
  • İllich, İ. (2021). Okulsuz Toplum. Şule Yayıncılık.
  • İpek, F. (2022). Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler. Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler, 41.
  • Kiliç, L. K., & Bayram, B. (2014). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. 3, 9.
  • Meydan, H. (2022). Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. DEM Yayınları.
  • Rauter, E. A. (2011). Düzene Uygun Kafalar Nasıl Oluşturulur. Kaldıraç Yayınları.
  • Tezcan, M. (1993). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 26(1), Art. 1. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519
  • Turanalp, M. F. (2019). Din ve Eğitim Bağlamında “Yorgunluk Toplumu. Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 48(48), 52.
  • Twenge, J. M. (2018). Ben Nesli. Kaknüs Yayınları.
  • Zengi̇n, M. (2010). Temele Alınan Yaklaşım/lar Bağlamında Yeni İlköğretim DKAB Öğretim Programı. Değerler Eğitimi Dergisi, 8(19), Art. 19.

Kitap değerlendirmesi

Year 2022, Issue: 14, 313 - 319, 27.12.2022
https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Abstract

Kitap tanıtımı çerçevesinde yazılan bu metin Hasan Meydan tarafından 2022 yılında yayınlanan Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek adlı kitabı değerlendirmek için kaleme alınmıştır.

References

  • Gatto, J. T. (2017). Eğitim: Bir Kitle İmha Silahı. EDAM Yayınları.
  • Han, C., Byung. (2019). Yorgunluk Toplumu. Açılım Kitap.
  • İllich, İ. (2021). Okulsuz Toplum. Şule Yayıncılık.
  • İpek, F. (2022). Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler. Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler, 41.
  • Kiliç, L. K., & Bayram, B. (2014). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. 3, 9.
  • Meydan, H. (2022). Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. DEM Yayınları.
  • Rauter, E. A. (2011). Düzene Uygun Kafalar Nasıl Oluşturulur. Kaldıraç Yayınları.
  • Tezcan, M. (1993). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 26(1), Art. 1. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519
  • Turanalp, M. F. (2019). Din ve Eğitim Bağlamında “Yorgunluk Toplumu. Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 48(48), 52.
  • Twenge, J. M. (2018). Ben Nesli. Kaknüs Yayınları.
  • Zengi̇n, M. (2010). Temele Alınan Yaklaşım/lar Bağlamında Yeni İlköğretim DKAB Öğretim Programı. Değerler Eğitimi Dergisi, 8(19), Art. 19.
There are 11 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Studies
Journal Section Book Reviews
Authors

Ahmet Çakmak 0000-0002-4351-156X

Publication Date December 27, 2022
Submission Date October 25, 2022
Published in Issue Year 2022 Issue: 14

Cite

APA Çakmak, A. (2022). Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. (2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3. Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi(14), 313-319. https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Turkish Journal of Religious Education Studies is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.