BibTex RIS Cite

Çoklu-Ortamlı Yazılımların Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimindeki Yeri ve İşlevleri

Year 2005, Volume: 18 Issue: 2, 231 - 244, 01.08.2005

Abstract

References

  • a) CD-Romlar Canier, Y., Lavenne, Ch., & Vetter, A. (2000). Tempo. Paris: Didier.
  • Chevalier, Y., Derville, B. & Perin, D. (1996). Je vous ai compris 1, 2 et 3. Paris: Neuro-Concept.
  • Deparis, F., & Thibeault, M. (1997). Pour tout dire 1 et 2. Paris: Neuro-Concept.
  • Muller, B., & al. (1998). Tell me more 2. Paris, Auralog.
  • Soulard, F., & Anhoury, D. (2000). Funambule: Le Français en action. Paris: Didier (FIPF et TV5). b) İnternet Siteleri Accord: Bonjour de France:
  • Civilisation Française: http://www.cortland.edu/flteach/Index.html, 18.01.2002 Funambule en Ligne: http://www.funambule.com, 18.01.2002 c) Eserler
  • Ataseven, F. (1988). Değişen sınıf içi öğretim ortamları ve şarkıların yabancı dil öğretiminde araç olarak kullanılması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim
  • Fakültesi Dergisi, 3: 198–198. Baron, G-L., & Bruillard, E. (1996). L’informatique et ses usages dans l'éducation. Paris: PUF.
  • Cembalo, S. M. (2001). Les TIC et l’orale. Le Français Dans le Monde (Numéro spécial) Recherches et applications: Oral: Variabilité et apprentissage
  • (pp. 143-152). Paris : Clé International. Lancien, T. (1998). Le multimédia. Paris : Clé International.
  • Mangenot, F. (1998). Classification des apports d’Internet à l’apprentissage des langues. Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication , 1(2) : 133-146.
  • Chomsky, N. (1959). A review of B. F. Skinner's verbal behavior. Language, 35(1): 58.

Çoklu-Ortamlı Yazılımların Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimindeki Yeri ve İşlevleri

Year 2005, Volume: 18 Issue: 2, 231 - 244, 01.08.2005

Abstract

Bu çalışmada, günümüzde hemen hemen her alanda kullanılan bilişim- iletişim teknolojileri ve onların bir uzantısı olarak kabul edilen çoklu-ortamlı yazılımların; dil öğretimi için tasarlanmış CD-Rom ve İnternet sitelerinin, Fransızcanın yabancı dil olarak öğretimindeki yeri ve işlevleri ele alınmıştır

References

  • a) CD-Romlar Canier, Y., Lavenne, Ch., & Vetter, A. (2000). Tempo. Paris: Didier.
  • Chevalier, Y., Derville, B. & Perin, D. (1996). Je vous ai compris 1, 2 et 3. Paris: Neuro-Concept.
  • Deparis, F., & Thibeault, M. (1997). Pour tout dire 1 et 2. Paris: Neuro-Concept.
  • Muller, B., & al. (1998). Tell me more 2. Paris, Auralog.
  • Soulard, F., & Anhoury, D. (2000). Funambule: Le Français en action. Paris: Didier (FIPF et TV5). b) İnternet Siteleri Accord: Bonjour de France:
  • Civilisation Française: http://www.cortland.edu/flteach/Index.html, 18.01.2002 Funambule en Ligne: http://www.funambule.com, 18.01.2002 c) Eserler
  • Ataseven, F. (1988). Değişen sınıf içi öğretim ortamları ve şarkıların yabancı dil öğretiminde araç olarak kullanılması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim
  • Fakültesi Dergisi, 3: 198–198. Baron, G-L., & Bruillard, E. (1996). L’informatique et ses usages dans l'éducation. Paris: PUF.
  • Cembalo, S. M. (2001). Les TIC et l’orale. Le Français Dans le Monde (Numéro spécial) Recherches et applications: Oral: Variabilité et apprentissage
  • (pp. 143-152). Paris : Clé International. Lancien, T. (1998). Le multimédia. Paris : Clé International.
  • Mangenot, F. (1998). Classification des apports d’Internet à l’apprentissage des langues. Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication , 1(2) : 133-146.
  • Chomsky, N. (1959). A review of B. F. Skinner's verbal behavior. Language, 35(1): 58.
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Erdoğan Kartal This is me

Publication Date August 1, 2005
Submission Date November 14, 2015
Published in Issue Year 2005 Volume: 18 Issue: 2

Cite

APA Kartal, E. (2005). Çoklu-Ortamlı Yazılımların Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimindeki Yeri ve İşlevleri. Journal of Uludag University Faculty of Education, 18(2), 231-244.