Azizul Hassan profil resmi
Azizul Hassan Dr. The Tourism Society, UK
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 3
1 Yayın
0 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Turizm Yönetimi

Kurum

The Tourism Society, UK

Popüler Yayınları

The assessment of perceived service quality dimensions of hotel industry in Bangladesh
Yazarlar: Md. Alauddin, Syed Md. Hasib Ahsan, Md. Aktar Kamal, Mohammad Manjur Alam, Azizul Hassan
DOI: 10.31822/jomat.715717
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1999

3

1

1999

Yayınlar

The assessment of perceived service quality dimensions of hotel industry in Bangladesh
Yazarlar: Md. Alauddin, Syed Md. Hasib Ahsan, Md. Aktar Kamal, Mohammad Manjur Alam, Azizul Hassan
DOI: 10.31822/jomat.715717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1999

1

1999

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

The assessment of perceived service quality dimensions of hotel industry in Bangladesh
Yazarlar: Md. Alauddin, Syed Md. Hasib Ahsan, Md. Aktar Kamal, Mohammad Manjur Alam, Azizul Hassan
DOI: 10.31822/jomat.715717
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1999

3

1

1999

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.