Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emirhan Azaz
Yüksek Lisans
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
1
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-7662-0781
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ROBOTİK VE KODLAMA EĞİTİMİ BAŞARILARINA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME TUTUMU, PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ ALGISI VE KİŞİLİK TİPLERİNİN ETKİSİ: BİR NEDENSEL KARŞILAŞTIRMA ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Deniz Mertkan Gezgin
,
Emirhan Azaz
,
Ecem Atabay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1165083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
0
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ROBOTİK VE KODLAMA EĞİTİMİ BAŞARILARINA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME TUTUMU, PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ ALGISI VE KİŞİLİK TİPLERİNİN ETKİSİ: BİR NEDENSEL KARŞILAŞTIRMA ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Deniz Mertkan Gezgin
,
Emirhan Azaz
,
Ecem Atabay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1165083
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
1
ATIF
0
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI