Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Lorelei Coddington
Doç. Dr.
Yayın
1
Hakemlik
1
1
Yayın
1
Hakemlik
0000-0001-8729-7190
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Kurum
Yayınlar
Exploring Identity of Prospective Math and Science Teachers Through Reflections in Early Field Contexts
Yazarlar:
Lorelei Coddington
, Lauren Swanson
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Teacher Education and Educators
Hakemlik
Journal of Teacher Education and Educators
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat