Sinan Öz profil resmi
Sinan Öz Yüksek Lisans İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, REKLAM VE STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ (YL) (TEZLİ)
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 3
1 Yayın
0 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Siyaset Bilimi Reklam

Kurum

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, REKLAM VE STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ (YL) (TEZLİ)

Popüler Yayınları

Kişilik Özellikleri ile Hedonik Tüketim Değerleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , İzlek Akademik Dergi
DOI: 10.53804/izlek.946352
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 761

3

1

761

Yayınlar

Kişilik Özellikleri ile Hedonik Tüketim Değerleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , İzlek Akademik Dergi
DOI: 10.53804/izlek.946352
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 761

1

761

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Kişilik Özellikleri ile Hedonik Tüketim Değerleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , İzlek Akademik Dergi
DOI: 10.53804/izlek.946352
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 761

3

1

761

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.