Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tony Bush
Prof. Dr.
BELMAS
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
16
3
Yayın
1
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
BELMAS
Yayınlar
Developing Instructional Leadership in Tanzania: Impact of a British Council Initiative
Yazarlar:
Tony Bush
,
Ahadi Anania
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1247119
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
School Leadership and Gender in Africa: A Systematic Overview
Yazarlar:
Tony Bush
,
Jocelyne Kirezi
, Richard Ashford, Derek Glover
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1159040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
School Leadership and Management in England: The Paradox of Simultaneous Centralisation and
Yazarlar:
Tony Bush
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2016.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2556
0
FAVORİ
2556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Research in Educational Administration and Leadership
Kurul Üyeliği
Research in Educational Administration and Leadership
Hakemlik
Research in Educational Administration and Leadership
Yayınlar
School Leadership and Gender in Africa: A Systematic Overview
Yazarlar:
Tony Bush
,
Jocelyne Kirezi
, Richard Ashford, Derek Glover
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1159040
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
1
ATIF
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
School Leadership and Management in England: The Paradox of Simultaneous Centralisation and
Yazarlar:
Tony Bush
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2016.1.1
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2556
15
ATIF
0
FAVORİ
2556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat