https://akademik.yok.gov.tr/AkademikArama/view/viewAuthor.jsp
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2001
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ PR.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2006
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ KURON KÖPRÜ PROTEZİ (DR)-Tez adı: Alt çeneye uygulanan implantların lineer ve doğrusal olmayan yerleşimlerinin sonlu elemanlar gerilme analizi ile incelenmesi
Doç.Dr-2020-22
İstanbul Üniversitesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü
Doç.Dr-2022-Halen
İstanbul Aydin Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü, Protetik Diş Tedavisi Ana Bilim Dalı.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ
Diş hekimliği bilimine katkı sağlayacak nitelikte özgün klinik, deneysel ve epidemiyolojik çalışmaları, olgu sunumlarını, derlemeleri ve teknik raporları diş hekimliğinin tüm uzmanlık dallarındaki akademisyenler, pratisyen ve uzman diş hekimleri, lisans ve doktora öğrencilerine ulaştırmaktır.
Dergi içeriği ağız sağlığı ve epidemiyoloji, ağız diş ve çene cerrahisi, implantoloji, ağız hastalıkları, periodontoloji, restoratif diş hekimliği, endodonti, protetik diş tedavisi, geriatrik diş hekimliği, pedodonti, ortodonti, ağız, diş ve çene radyolojisi ve diş hekimliği eğitimi konularını da içine alacak şekilde diş hekimliğinin tüm yönlerini kapsamaktadır.
6.1. Dergi Makalesi (Journal Article):
Yazar(lar). Makale başlığı. Dergi Adı (kısaltılmış). Yıl;Cilt(Sayı):Sayfa numaraları (boşluk bırakmadan).
Yılmaz B, Demirci A, Koçak E, ve ark. Effect of probiotic use on oral mucosa healing after dental extractions. Turk J Clin Dent. 2023;18(2):125-132.
• Vancouver stilinde sayfa numaralarında ortak olan basamaklar tekrar edilmez. Örneğin:
151 ile 158 arası → 151-8
252 ile 261 arası → 252-61
100 ile 104 arası → 100-4
• Ancak iki sayfa yalnızca bir basamak fark ediyorsa, tüm sayı yazılır:
198 ile 199 → 198-199
6.2. Kitap Bölümü (Book Section):
Bölüm yazarı(ları). Bölüm başlığı. In: Kitap editörü(leri), eds. Kitap Adı. Yayın Yeri: Yayınevi; Yayın yılı. s. Sayfa aralığı.
Öztürk M. Pediatric endodontics: current approaches. In: Yıldırım F, Aydın B, eds. Comprehensive Pediatric Dentistry. İstanbul: Dişhekimliği Yayıncılık; 2022. s. 145-158.
6.3. Tek Yazarlı Kitap (Books with a Single Author):
Yazar. Kitap Adı. Baskı sayısı (varsa). Yayın Yeri: Yayınevi; Yayın yılı. s. xx-yy
Arens AA. Auditing in Australia: an integrated approach. 5th ed. Frenchs Forest: Pearson Education Australia; 2002. s. xx-yy
6.4. Editör(ler)in Yazarı Olduğu Kitap (Editor(s) as Author):
Editör(ler), eds. Kitap Adı. Yayın Yeri: Yayınevi; Yayın yılı. s. xx-yy
Sarı E, Bozkurt M, eds. Oral and Maxillofacial Infections. İzmir: Ege Tıp Yayınları; 2020. s. xx-yy
6.5. Başka Bir Dilden Çevirilmiş Kitap
Orijinal Yazar(lar). Kitap Adı. Çeviren: Çevirmen(ler). Baskı sayısı (varsa). Yayın yeri: Yayınevi; Yıl. s. xx-yy
Smith J. Dental Biomaterials: Principles and Applications. Çeviren: Demir A, Yıldız M. 2. baskı. İstanbul: Dişhekimliği Yayıncılık; 2021. s. xx-yy
6.6. Tez (Thesis):
Yazar. Tez başlığı. Tez türü. Üniversite Adı; Yayın yılı.
Aksoy G. The Influence of Topical Fluoride Agents on Enamel Resistance in Primary Teeth. Yüksek Lisans Tezi. Hacettepe Üniversitesi; 2022.
6.7. Web Siteleri (Websites):
Kurumsal veya bireysel yazar. Web sitesi adı. Erişim tarihi. URL.
TDB Akademi. Ağız ve Diş Sağlığı Bilgi Portalı. Erişim tarihi: 10 Şubat 2024. https://www.tdbakademi.org.tr
6.8. Basım Öncesi Makaleler (Epub Ahead of Print Articles):
Yazar(lar). Makale başlığı. Dergi Adı. Yayın tarihi. doi. [Epub ahead of print].
Ergün H, Temizkan A, Çetin S, ve ark. Evaluation of nano-hydroxyapatite in enamel remineralization: a clinical trial. J Dent Res. 2024 Mar 5. doi: 10.1016/j.jdentres.2024.03.007. [Epub ahead of print].
Giriş
• Araştırmanın konusunu, önemini ve amacını açıkça ifade etmelidir.
• Konuyla ilgili literatür bilgisi kısa ve öz şekilde sunulmalıdır.
• Araştırma problemi net bir şekilde tanımlanmalıdır.
Gereç ve Yöntemler
• Araştırma tasarımı, kullanılan materyaller ve yöntemler ayrıntılı olarak açıklanmalıdır.
• Kullanılan cihaz, yazılım, kimyasal madde gibi unsurlar ticari adı ve menşeiyle belirtilmelidir.
• İstatistiksel analiz yöntemleri belirtilmelidir.
• Etik kurul onayı varsa etik kurulun adı, karar tarihi ve numarası yazılmalıdır. Gerekmediği durumlarda ise gerekçe belirtilmelidir.
Bulgular
• Araştırma sonuçları açık ve sistematik bir şekilde sunulmalıdır.
• Gerekli durumlarda tablo ve figürlerle desteklenmelidir. Tablo ve figürlerle açıklanan bilgiler makalede tekrar edilmemelidir.
• İstatistiksel sonuçlar anlamlılık düzeyleriyle birlikte verilmelidir.
Tartışma
• Elde edilen bulgular literatürle karşılaştırılmalı, benzerlikler ve farklılıklar değerlendirilmelidir.
• Bulguların bilimsel ve klinik anlamı açıklanmalıdır.
• Araştırmanın güçlü ve sınırlı yönleri belirtilmeli, gelecekteki araştırmalar için öneriler sunulmalıdır.
Sonuç
• Araştırmadan elde edilen temel sonuçlar kısa ve öz şekilde ifade edilmelidir.
• Bulguların tekrarından kaçınılmalı, doğrudan sonuçlara odaklanılmalıdır.
11.2 Derleme
Diş hekimliği alanındaki güncel konularda bilimsel literatür ışığında sistematik olarak hazırlanmalı, yazar(lar)ın konuya dair yayın geçmişi bulunmalıdır.
Giriş
• Derlemenin konusunu ve kapsamını tanıtır.
• Neden bu konunun ele alındığı ve konunun güncelliği belirtilmelidir.
Alt Başlıklar
• Derlemenin içeriği, yazarın uygun gördüğü biçimde konunun yapısına göre alt başlıklar halinde düzenlenmelidir.
• Her bir alt başlık altında konuyla ilgili güncel bilgiler, yorumlar ve karşılaştırmalar sunulmalıdır.
Sonuç
• Derlemede elde edilen çıkarımlar özetlenmeli, varsa öneriler sunulmalıdır.
• Derleme metni, "Sonuç" veya "Conclusion" başlığı ile bitirilmelidir.
• Derleme yazıları özgün araştırma verisi içermemelidir.
• Etik kurul onayı gerektirmeyen durumlarda bu durum gerekçesiyle birlikte belirtilmelidir.
• Derleme yazılarında yazar(lar)ın konu ile ilgili bilimsel çalışmaları bulunması tercih sebebidir.
11.3 Olgu Sunumu
Ender görülen, tanı ve tedavisi zor olan, literatürde yer almayan ya da eğitici değeri yüksek vakaların sunumu bu kategoride değerlendirilir.
Türkçe: Giriş, Olgu Sunumu, Sonuç.
İngilizce: Introduction, Case Report, Conclusion.
Giriş
• Olgunun önemi, literatürdeki yeri ve sunulma gerekçesi açıklanmalıdır.
• Konuyla ilgili kısa literatür bilgisi verilebilir.
Olgu Sunumu
• Hastanın demografik bilgileri, başvuru nedenleri, klinik ve radyolojik bulgular detaylı olarak açıklanmalıdır.
• Uygulanan tedavi süreci adım adım anlatılmalı, varsa kullanılan malzemeler/tıbbi araçlar belirtilmelidir.
• Olgu sunumlarında hastadan aydınlatılmış onam alınmış olmalı ve bu durum metinde açıkça belirtilmelidir.
• Kimliği belirlenebilir herhangi bir veri (görsel, metin) kullanılmışsa etik ilkelere uygun şekilde gizlilik sağlanmalıdır.
Sonuç
• Vakanın değerlendirmesi, dikkat çekici yönleri ve literatürle karşılaştırması yapılmalıdır.
• Olgunun bilimsel ve/veya klinik katkısı vurgulanmalıdır.
11.4 Editöre Mektup
Daha önce dergide yayımlanmış bir makale üzerine yorum, katkı, eleştiri ya da güncel ve ilgi çekici bilgiler sunma amacıyla yazılır. Aşağıdaki özellikleri taşımalıdır:
• Editöre Mektup metni alt başlık içermemeli ve öz, kısa ve anlaşılır olmalıdır.
• İlgili makaleye açık atıf yapılmalıdır; makalenin başlığı, yazarları, cilt, yıl, sayı ve sayfa numaraları belirtilmelidir.
• Makale hakkında yapılan atıflar metin içinde açıkça gösterilmeli ve kaynak listesine dahil edilmelidir.
• Özet, anahtar kelime, tablo, şekil, resim ve diğer görseller kullanılmamalıdır.
• Mektup, bir sayfayı aşmamalı ve yalnızca derginin kapsamına uygun konular içermelidir.
12. İnceleme Süreci
• Dergimize gönderilen tüm makaleler öncelikle editörler tarafından ön değerlendirmeye alınır.
• Editörlük, bilimsel niteliği ve etik uygunluğu yeterli görülmeyen çalışmaları değerlendirmeye almama hakkını saklı tutar.
• Biçimsel ve etik uygunluğu sağlanan çalışmalar, konu alanına göre uzman en az iki hakeme gönderilir.
• Hakem değerlendirmesi çift kör (double-blind) sistemle yürütülür. Yani yazar ve hakemler birbirlerinin kimliğini bilmez.
• Hakemlerden gelen görüşler doğrultusunda editör aşağıdaki kararlardan birini verir:
o Yayınlanabilir
o Düzeltme ile yeniden gönderilmeli
o Red
• Yazarlar, düzeltme taleplerini içeren hakem yorumlarına belirli süre içinde yanıt vermelidir. Her revizyon, gerekirse tekrar hakemlere gönderilebilir.
Yanıt hazırlanırken:
• Her eleştiriye karşılık verilen metin kısmının satır numarası mutlaka belirtilmelidir.
• Ana metinde yapılan değişiklikler, metin vurgusu (highlight) kullanılarak işaretlenmelidir.
Örnek:
Hakem, kullanılan materyalin menşeinin belirtilmediğine dair bir eleştiri yapmışsa;
“Metnin 56. satırında, kullanılan materyalin menşei parantez içinde eklenmiştir.” şeklinde yanıt verilmelidir.
Revize edilen ana metinde ise ilgili düzeltme şu şekilde vurgulanmalıdır:
“MTA (Pro Root, Dentsply/Tulsa Dental, Tulsa OK) kullanılarak iç rezorpsiyonun tedavi edilmesine karar verilmiştir.”
Araştırma ve Yayın Etiği İlkeleri
Aydın Dental Journal 'a gönderilen bilimsel yazılarda, Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği ile ilişkili yönergeler, ICMJE (International Committee of Medical Journal Editors) önerileri ve COPE (Committee on Publication Ethics)’un Editör ve Yazarlar için Uluslararası Standartları dikkate alınmalıdır. İntihal, verilerde sahtecilik ya da yanıltmacılık, yayın tekrarı, bölerek yayınlama ve araştırmaya katkısı olmayan kişilerin yazarlar arasında yer alması etik kurallar dahilinde kabul edilemez uygulamalardır. Bu ve benzeri uygulamalarla ilişkili herhangi etik bir usulsüzlük durumunda gerekli yasal işlemler yapılacaktır.
a) İntihal: Başkalarının özgün fikirlerini, metotlarını, verilerini veya eserlerini bilimsel kurallara uygun biçimde atıf yapmadan kısmen veya tamamen kendi eseri gibi göstermek, intihal kapsamında ele alınmaktadır. İntihalden kaçınmak için yazarlar bilimsel kurallara uygun bir şekilde atıf yapmalı ve araştırmaları içerisinde yer alan tüm bilimsel yazılara ait kaynak gösterimine dikkat etmelidirler.
b) Veride Sahtecilik: Bilimsel araştırmalarda gerçekte var olmayan ya da değişikliğe uğratılmış verileri kullanmak, veride sahtecilik kapsamında ele alınmaktadır. Yazarlar verilerini etik kurallar dahilinde toplayarak, süreç içerisinde geçerlik ve güvenirliği etkileyecek bir değişikliğe maruz bırakmadan analiz etmelidirler.
c) Çarpıtma: Araştırmadan elde edilen kayıtları ya da verileri değiştirmek, araştırmada kullanılmayan cihaz veya materyalleri kullanılmış gibi göstermek, destek alınan kişi ve kuruluşların çıkarları doğrultusunda araştırma sonuçlarını değiştirmek ya da şekillendirmek, çarpıtma kapsamında ele alınmaktadır. Yazarlar araştırma süreci ile ilişkili verdikleri bilgilerde dürüst, objektif ve şeffaf olmalıdırlar. Etik kuralları ihlal etmekten kaçınmalıdırlar.
d) Yayın Tekrarı: Aynı yayını, yapılmış olan önceki yayınlara atıf yapmaksızın ayrı yayınlar olarak sunmak, yayın tekrarı kapsamında ele alınmaktadır. Değerlendirilmek üzere gönderilen yayınların daha önce başka bir yerde yayımlanması ya da değerlendirme sürecinde olması ile ilişkili sorumluluk tamamen yazarlara aittir. Yazarlar tekrardan kaçınmalı, özgün ve orijinal araştırmalarını göndermeye özen göstermelidirler.
e) Bölerek Yayınlama: Bir araştırmanın sonuçlarını, araştırmanın bütünlüğünü bozacak şekilde ve uygun olmayan biçimde parçalara ayırıp birden fazla sayıda yayımlayarak bu yayınları ayrı yayınlar olarak sunmak, bölerek yayınlama kapsamında ele alınmaktadır. Yazarlar araştırma bütünlüğünü göz önünde bulundurmalı ve sonuçları etkileyecek bölmelerden kaçınmalıdırlar.
f) Yazarlık: Araştırmaya katkısı olmayan kişileri yazarlar arasına dâhil etmek ya da katkısı olan kişileri dâhil etmemek, haksız yazarlık kapsamında ele alınmaktadır. Araştırmanın planlanması, tasarımı, verilerin toplanması, analiz edilmesi, değerlendirilmesi, araştırmanın yayına hazırlanması ve son halinin ortaya koyulması aşamalarına tüm yazarlar yeterli düzeyde katkı sağlamış olmalıdırlar.
Etik Kurul İzni
Etik Kurul İzni gerekliliği “materyal metot” bölümünde mutlaka belirtilmelidir. Gerekmeyen durumlar için neden gerekmediği açıklanmalıdır. Gerektiği durumlarda "Etik Kurul İzni"nin hangi kurumdan alındığı, tarihi ve sayı numarası bilgileri çalışmanın "Gereç ve Yöntemler" bölümünde ifade edilmelidir. "Etik Kurul İzni" belgesini sisteme yüklemeniz gerekmektedir. Etik Kurul izni gerektiren araştırmalar aşağıdaki gibidir:
· Anket, mülakat, odak grup çalışması, gözlem, deney, görüşme teknikleri kullanılarak katılımcılardan veri toplanmasını gerektiren nitel ya da nicel yaklaşımlarla yürütülen her türlü araştırmalar,
· İnsan ve hayvanların (materyal/veriler dahil) deneysel ya da diğer bilimsel amaçlarla kullanılması,
· İnsanlar üzerinde yapılan klinik araştırmalar,
· Hayvanlar üzerinde yapılan araştırmalar,
· Kişisel verilerin korunması kanunu gereğince retrospektif çalışmalar,
Ayrıca;
· Olgu sunumlarında “Aydınlatılmış onam formu”nun alındığının belirtilmesi,
· Başkalarına ait ölçek, anket, fotoğrafların kullanımı için sahiplerinden izin alınması ve belirtilmesi,
· Kullanılan fikir ve sanat eserleri için telif hakları düzenlemelerine uyulduğunun belirtilmesidir.
İnsanlar üzerinde yapılmış deneysel çalışmalarda, çalışmaya dahil olan kişilere ait kişisel verilerin korunması yazarın sorumluluğundadır. Hastaların kimliğini açığa çıkarabilecek fotoğraflar için hastadan ya da yasal temsilcilerinden alınan imzalı izinlerin de dergiye gönderilmesi ve onayın çalışmanın yöntem bölümünde bildirilmesi gereklidir. Bu tür çalışmaların sonuçlarını bildiren yazılarda, çalışmanın yapıldığı kişilere uygulanan prosedürlerin niteliği tümüyle açıklandıktan sonra, onaylarının alındığına ilişkin bir açıklamaya metin içinde yer verilmelidir.
Hayvanlar üzerinde yapılan çalışmalarda denek hayvanlara ağrı, acı ve rahatsızlık verilmemesi için uygulanan yöntemler açık olarak makalede belirtilmelidir.
Dergi için herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Ayrıca kabul edilen bütün makaleler ücretsiz yayımlanmaktadır.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2001
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ PR.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2006
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ KURON KÖPRÜ PROTEZİ (DR)-Tez adı: Alt çeneye uygulanan implantların lineer ve doğrusal olmayan yerleşimlerinin sonlu elemanlar gerilme analizi ile incelenmesi
Doç.Dr-2020-22
İstanbul Üniversitesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü
Doç.Dr-2022-Halen
İstanbul Aydin Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü, Protetik Diş Tedavisi Ana Bilim Dalı.
https://akademik.yok.gov.tr/AkademikArama/view/viewAuthor.jsp
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2001
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ PR.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-2006
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ KURON KÖPRÜ PROTEZİ (DR)-Tez adı: Alt çeneye uygulanan implantların lineer ve doğrusal olmayan yerleşimlerinin sonlu elemanlar gerilme analizi ile incelenmesi
Doç.Dr-2020-22
İstanbul Üniversitesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü
Doç.Dr-2022-Halen
İstanbul Aydin Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümü, Protetik Diş Tedavisi Ana Bilim Dalı.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ
https://akademik.yok.gov.tr/AkademikArama/view/viewAuthor.jsp
Dr. Fusun Ozer is a Professor of Restorative Dentistry at Penn Dental Medicine. Prior to joining Penn Dental Medicine in 2008, Dr. Ozer was at Selcuk University Faculty of Dentistry in Turkey, where she served as Chair of Restorative Dentistry for 10 years. She completed her residency and PhD degree in Operative Dentistry at the Marmara University Faculty of Dentistry in 1991. Dr. Ozer has a broad research background in adhesive dentistry, with specific training and expertise in research areas of material adhesion and developing more biologically stable adhesive/dentin interface. Her recent research interests focus on the effect of zeolite incorporation on the long-term antibacterial and anticariogenic properties of silver reinforced glass ionomer cements. One of her research projects also involves ZIF-8 as a pH-responsive nanoplatform for 5-fluorouracil delivery in the chemotherapy of oral squamous cell carcinoma. Dr. Ozer also conducts various company related clinical research studies. She works on several collaborative research projects with national and international researchers from different institutions and published a large number of peer-reviewed papers in the area of dental materials and particularly in Adhesive Dentistry.
Profesör Dr. Emine Şen Tunç, 1993 yılında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinde başladığı lisans eğitimini 1998 yılında tamamladı. Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde 2000 yılında başladığı doktora eğitimini ise 2005 yılında tamamlayarak “Pedodonti” bilim doktoru unvanını aldı.
Profesör Dr. Şen Tunç,1998-2000 yılları arasında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde 2000-2005 yılları arasında ise Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde araştırma görevlisi olarak çalıştı. Doktora eğitimini tamamladıktan sonra 2005-2023 yılları arasında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinde yardımcı doçent, doçent ve profesör kadrosunda uzun yıllar çalıştı. Yayın komisyonu, eğitim komisyonu, kalite ve akreditasyon komisyonu gibi pek çok komisyonda görev aldı. Klinik Araştırmalar Etik Kurul üyeliği ve dekan yardımcılığı yaptı. 2023 yılında emekli olan Profesör Şen Tunç, halen Antalya Bilim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Pedodonti Anabilim Dalında öğretim görevlisi ve rektör yardımcısı olarak görev yapmaktadır. Uluslararası dergilerde yayımlanmış pek çok makalesi, çok sayıda ulusal ve uluslararası bildirisi bulunmaktadır. Evli ve bir çocuk annesidir.
Profesör Şen Tunç’un araştırmaları dental materyaller, süt ve daimi diş endodontik tedavileri, dental travmalar, diş sürmesi ve anomalileri üzerinde yoğunlaşmaktadır.
2000 yılında İstanbul Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi’nden mezun
oldu. Aynı üniversitenin Diş Hastalıkları ve Tedavisi Anabilim Dalı
Konservatif Diş Tedavisi Doktora Eğitimini 2007 yılında tamamlayarak
PhD/Dr unvanını, 2012 Aralık ayında ise Doç. Dr. ünvanı, 2020 yılında
ise profesörlük ünvanını almaya hak kazanmıştır. olup 2012 yılında
İngiltere’de King’s College Dental Institute, Guy’s Hospital bünyesinde
misafir Öğretim Üyeliği yapmıştır. Prof.Dr. Sar Sancaklı; Sci, Sci Ex-
panded ve Uluslararası indekslerce taranan dergilerde restoratif ve
estetik dişhekimliği ile ilgili bilimsel yayınlar, atıflar ve uluslarası kitap
bölümlerine sahip olup uluslararası kongre ve toplantılarda, Avrupa
ülkelerinin sürekli dişhekimliği eğitim programlarında ve çok sayıda
yabancı ülkede bilimsel sunumları, konferansları ve uygulamalı
hands-on kurs ve workshopları ve master programlarında dersleri bu-
lunmakta olup 2018 yılında “Women Dentiistry Worldwide” Kon-
gresininin en iyi konuşmacı ödülüne layık görülmüştur. Halen İ.Ü.
Dişhekimliği Fakültesi Diş Hastalıkları Anabilim Dalı’nda Öğretim
Görevlisi olup, Restoratif Dişhekimliği Derneği Yönetim Kurulu
Üyeliği,Estetik Dişhekimliği Akademisi Derneği Yönetim Kurulu üyeliği,
TDB Dış İlişkiler Komisyon üyeliği, FDI-ERO “Continuing Medical Ed-
ucation in Dentistry” Çalışma Grubu başkanlığını ve FDI Avrupa
Sürekli Eğitim Direktörlüğü görevlerini sürdürmektedir
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)