Bu çalışma, coğrafya derslerinin yüz yüze destekli harmanlanmış öğrenme ortamları ile sanal sınıf uygulamaları destekli harmanlanmış öğrenme ortamlarında işlendiği sınıflarda yer alan öğrencilerin görüşlerini belirlemeye yönelik olarak gerçekleştirilmiş, betimsel karakterli bir araştırmadır. Çalışma grubunu 9. sınıflarda öğrenim görmekte olan toplam 52 öğrenci oluşturmaktadır. Araştırmacı tarafından gruplardaki öğrencilerin katıldıkları yüz yüze destekli ve sanal sınıf uygulaması destekli harmanlanmış öğrenmeye yönelik görüşlerini belirlemek amacıyla açık uçlu sorulardan oluşan yarı yapılandırılmış 2 farklı mülakat formu kullanılmıştır. Çalışma gruplarındaki öğrencilerin genel olarak yüz yüze destekli harmanlanmış öğretim ortamlarında ve sanal sınıf uygulaması destekli harmanlanmış öğrenme ortamlarında hoşlarına gitmeyen bir durum olmamıştır. Ancak öğrenciler sanal sınıf uygulamaları sürecinde; internet bağlantı hızı, ses ve görüntü problemleri gibi çok fazla teknik problem yaşadıklarını ifade etmişlerdir. Bu durum bir kısım öğrencide hoşnutsuzluğa neden olmuştur.
Blended Learning, Virtual Classroom Implementation, Geography Teaching, Web-Based Instruction, Student Views
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar |
|
Yayımlanma Tarihi | 17 Mayıs 2013 |
Yayınlandığı Sayı | Yıl 2013, Cilt 2, Sayı 2 |
Bibtex | @ { amauefd21202, journal = {Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {2146-7811}, eissn = {2146-7811}, address = {}, publisher = {Amasya Üniversitesi}, year = {2013}, volume = {2}, number = {2}, pages = {326 - 347}, title = {Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri}, key = {cite}, author = {Dikmenli, Yurdal and Eser Ünaldı, Ülkü} } |
APA | Dikmenli, Y. & Eser Ünaldı, Ü. (2013). Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri . Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2 (2) , 326-347 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/amauefd/issue/1729/21202 |
MLA | Dikmenli, Y. , Eser Ünaldı, Ü. "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri" . Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2013 ): 326-347 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/amauefd/issue/1729/21202> |
Chicago | Dikmenli, Y. , Eser Ünaldı, Ü. "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri". Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2013 ): 326-347 |
RIS | TY - JOUR T1 - Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri AU - Yurdal Dikmenli , Ülkü Eser Ünaldı Y1 - 2013 PY - 2013 N1 - DO - T2 - Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 326 EP - 347 VL - 2 IS - 2 SN - 2146-7811-2146-7811 M3 - UR - Y2 - 2022 ER - |
EndNote | %0 Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri %A Yurdal Dikmenli , Ülkü Eser Ünaldı %T Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri %D 2013 %J Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 2146-7811-2146-7811 %V 2 %N 2 %R %U |
ISNAD | Dikmenli, Yurdal , Eser Ünaldı, Ülkü . "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri". Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 / 2 (Mayıs 2013): 326-347 . |
AMA | Dikmenli Y. , Eser Ünaldı Ü. Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2013; 2(2): 326-347. |
Vancouver | Dikmenli Y. , Eser Ünaldı Ü. Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2013; 2(2): 326-347. |
IEEE | Y. Dikmenli ve Ü. Eser Ünaldı , "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 2, sayı. 2, ss. 326-347, May. 2013 |
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Amasya Education Journal)