Diğer
BibTex RIS Kaynak Göster

Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin)

Yıl 2015, Cilt: 2 Sayı: 2, 175 - 181, 28.12.2015

Öz

Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin) değerlendirme

Kaynakça

  • a
Yıl 2015, Cilt: 2 Sayı: 2, 175 - 181, 28.12.2015

Öz

Kaynakça

  • a
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Sempozyum Değerlendirme
Yazarlar

Ferda Yıldırım

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yıldırım, F. (2015). Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin). Artuklu Akademi, 2(2), 175-181.
AMA Yıldırım F. Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin). Mardin Artuklu Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi. Aralık 2015;2(2):175-181.
Chicago Yıldırım, Ferda. “Artuklu Akademi Günleri ‘Bilim Tarihi Ve Felsefesi’ Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin)”. Artuklu Akademi 2, sy. 2 (Aralık 2015): 175-81.
EndNote Yıldırım F (01 Aralık 2015) Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin). Artuklu Akademi 2 2 175–181.
IEEE F. Yıldırım, “Artuklu Akademi Günleri ‘Bilim Tarihi ve Felsefesi’ Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin)”, Mardin Artuklu Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi, c. 2, sy. 2, ss. 175–181, 2015.
ISNAD Yıldırım, Ferda. “Artuklu Akademi Günleri ‘Bilim Tarihi Ve Felsefesi’ Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin)”. Artuklu Akademi 2/2 (Aralık 2015), 175-181.
JAMA Yıldırım F. Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin). Mardin Artuklu Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi. 2015;2:175–181.
MLA Yıldırım, Ferda. “Artuklu Akademi Günleri ‘Bilim Tarihi Ve Felsefesi’ Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin)”. Artuklu Akademi, c. 2, sy. 2, 2015, ss. 175-81.
Vancouver Yıldırım F. Artuklu Akademi Günleri "Bilim Tarihi ve Felsefesi" Sempozyumu (27-29 Kasım 2015 Mardin). Mardin Artuklu Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi. 2015;2(2):175-81.