Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Correction

Yıl 2023, Cilt: 23 Sayı: 3, 1908 - 1908, 30.11.2023

Öz

“OLUMLU VE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA YAPILAN MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE UYGULAMA” başlıklı yayınlanan makalede (BAİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019, Cilt: 19 Sayı: 3, 719 – 741, https://doi.org/10.11616/basbed.v19i49542.564241), sehven dipnot girilmemiştir. İlgili sayıdaki ilgili makalenin ilk sayfasında dipnot açıklaması; “Bu çalışma Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ruziye COP danışmanlığında Hülya ER tarafından yazılan “Müşteri şikâyetleri ve olumsuz ağızdan ağıza iletişim: Otomotiv sektöründe bir uygulama” başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir ”şeklinde düzeltilmesi gerekmektedir.

Düzeltme

Yıl 2023, Cilt: 23 Sayı: 3, 1908 - 1908, 30.11.2023

Öz

“OLUMLU VE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA YAPILAN MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE UYGULAMA” başlıklı yayınlanan makalede (BAİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019, Cilt: 19 Sayı: 3, 719 – 741, https://doi.org/10.11616/basbed.v19i49542.564241), sehven dipnot girilmemiştir. İlgili sayıdaki ilgili makalenin ilk sayfasında dipnot açıklaması; “Bu çalışma Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ruziye COP danışmanlığında Hülya ER tarafından yazılan “Müşteri şikâyetleri ve olumsuz ağızdan ağıza iletişim: Otomotiv sektöründe bir uygulama” başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir ”şeklinde düzeltilmesi gerekmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Müşteri İlişkileri Yönetimi
Bölüm Düzelme
Yazarlar

Hülya Er 0000-0002-3715-2433

Ruziye Cop 0000-0002-2053-2157

Erken Görünüm Tarihi 30 Kasım 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Kasım 2023
Gönderilme Tarihi 16 Kasım 2023
Kabul Tarihi 17 Kasım 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 23 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Er, H., & Cop, R. (2023). Düzeltme. Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 23(3), 1908-1908.
AMA Er H, Cop R. Düzeltme. ASBİ. Kasım 2023;23(3):1908-1908.
Chicago Er, Hülya, ve Ruziye Cop. “Düzeltme”. Abant Sosyal Bilimler Dergisi 23, sy. 3 (Kasım 2023): 1908-8.
EndNote Er H, Cop R (01 Kasım 2023) Düzeltme. Abant Sosyal Bilimler Dergisi 23 3 1908–1908.
IEEE H. Er ve R. Cop, “Düzeltme”, ASBİ, c. 23, sy. 3, ss. 1908–1908, 2023.
ISNAD Er, Hülya - Cop, Ruziye. “Düzeltme”. Abant Sosyal Bilimler Dergisi 23/3 (Kasım 2023), 1908-1908.
JAMA Er H, Cop R. Düzeltme. ASBİ. 2023;23:1908–1908.
MLA Er, Hülya ve Ruziye Cop. “Düzeltme”. Abant Sosyal Bilimler Dergisi, c. 23, sy. 3, 2023, ss. 1908-.
Vancouver Er H, Cop R. Düzeltme. ASBİ. 2023;23(3):1908-.