“OLUMLU VE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA YAPILAN MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE UYGULAMA” başlıklı yayınlanan makalede (BAİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019, Cilt: 19 Sayı: 3, 719 – 741, https://doi.org/10.11616/basbed.v19i49542.564241), sehven dipnot girilmemiştir. İlgili sayıdaki ilgili makalenin ilk sayfasında dipnot açıklaması; “Bu çalışma Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ruziye COP danışmanlığında Hülya ER tarafından yazılan “Müşteri şikâyetleri ve olumsuz ağızdan ağıza iletişim: Otomotiv sektöründe bir uygulama” başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir ”şeklinde düzeltilmesi gerekmektedir.
“OLUMLU VE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA YAPILAN MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE UYGULAMA” başlıklı yayınlanan makalede (BAİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019, Cilt: 19 Sayı: 3, 719 – 741, https://doi.org/10.11616/basbed.v19i49542.564241), sehven dipnot girilmemiştir. İlgili sayıdaki ilgili makalenin ilk sayfasında dipnot açıklaması; “Bu çalışma Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ruziye COP danışmanlığında Hülya ER tarafından yazılan “Müşteri şikâyetleri ve olumsuz ağızdan ağıza iletişim: Otomotiv sektöründe bir uygulama” başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir ”şeklinde düzeltilmesi gerekmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Müşteri İlişkileri Yönetimi |
Bölüm | Düzelme |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 30 Kasım 2023 |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2023 |
Gönderilme Tarihi | 16 Kasım 2023 |
Kabul Tarihi | 17 Kasım 2023 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2023 Cilt: 23 Sayı: 3 |