Bu çalışmasının amacı; örgütsel iletişimin örgütsel yenilik üzerindeki etkisinin belirlenmesidir. Araştırmada örgütsel iletişim ve örgütsel yenilik kavramları incelenmiştir. Bu çerçevede örgütsel iletişim ve örgütsel yenilik bileşenlerin belirlenmesine çalışılmıştır ve araştırmanın teorik bölümü tamamlanmıştır. Çalışmanın uygulama kısmında İstanbul’da faaliyet gösteren Arçelik A.Ş.’de çalışanlar ile yüz yüze görüşme yöntemi ile 408 anket uygulanmıştır. Örgütsel iletişimin örgütsel yeniliğe etkisi teorik olarak açıklanmıştır. Sonuç olarak örgütsel iletişimin örgütsel yeniliği etkilediği tespit edilmiştir. Literatürde örgütsel iletişim ve örgütsel yenilik kavramları öncelikli konular arasında yer almaktadır. Bu nedenle, bu kavramlar arasındaki etki, neden ve sonuçları ile açıklanarak literatüre katkıda bulunulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Ocak 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 35 Sayı: 1 |