BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2005, Sayı: 12, 269 - 288, 04.12.2010

Öz

Bir bilgi kuramı olan yapılandırmacılık günümüz öğretbilim yapıtlarında
çokça yer bulan bir öğrenim anlayışıdır. Etkin, yönlendirici, nitelikli öğrenciden
yola çıkan yapılandırmacı anlayış bu yönüyle davranışçılıktan ayrılır ve öğretmen
odaklı anlayıştan kopar. Bu araştırmanın ereği, yapılandırmacılığı davranışçılık ve
bilişsellik gibi diğer öğrenim kuramlarıyla karşılaştırarak ayrıntılı ve özlü bir
biçimde ortaya koymak, bundan öğrenim ve ders ortamları için sonuçlar
çıkarmaktır. Bu çalışmanın çerçevesi içinde öğretim ve öğrenim süreçleri
davranışçı, bilişsel ve yapılandırmacı bakış açılarından ele alınmakta,
yorumlanmakta ve ortaya konulmakta, ayrıca öğretmen-öğrenci ilişkisi yeni
paradigma temelinde betimlenmektedir.

Yıl 2005, Sayı: 12, 269 - 288, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özcan Erişek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Erişek, Ö. (2010). Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 269-288.