Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İLKOKULLARDA REHBERLİK ÜZERİNE BİR KRİTİK

Yıl 1994, , 19 - 29, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000431

Öz

Ülkemizde rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin henüz tam anlamıyla yerleştiği söylenemez. Bunun çeşitli nedenlerinden birisinin, hu hizmetin ne olduğunun hizmeti talep etmesi beklenen kişi ve kuruluşlar tarafından açıkça anlaşılmamış olmasından kaynaklandığı düşünülmektedir. Bu nedenle alanda yapdacak olan yayınlar oldukça önem kazanmaktadır.Bugüne kadar yapılan yayınların da sayıca çok sınırlı olduğu dikkati çekmektedir. Hem alanı tanıtmak hem de alana yetiştirdiğimiz ve yetiştireceğimiz elemanları yeni bilgilerle donatmak için daha çok yayına ihtiyaç vardır.Bu yazı öncelikle bu düşünce ile ele alınmıştır. Ayrıca, alanda yapdmış olan bir yayındaki hatanın hem alanı tanıtmaya çalıştığımız kişiler hem de yetiştirmeye çalıştığımız adaylar tarafından yanlış anlaşılmasını önleme amacını gütmektedir.

Kaynakça

  • American Perronel and Guidance Association, (1974). Ethical Standorts. Washington, D.C.: American Psychological Association.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Füsun Akkoyun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994

Kaynak Göster

APA Akkoyun, F. (2019). İLKOKULLARDA REHBERLİK ÜZERİNE BİR KRİTİK. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 19-29. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000431
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.