Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KAVRAM GELİŞİMİ AŞAMALARI ve “BÜYÜK-KÜÇÜK, UZUN-KISA” KAVRAMLARINI ,ÎŞLEV ve DİL DÜZEYLERİNDE OYUN YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİREN BİR ARAŞTIRMA

Yıl 1990, , 481 - 506, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000785

Öz

Özet olarak, yetişkinler eğitiminin kendine özgü nitelikleri eğitim ortamının ve bu ortamda kullanılacak öğretim araçlarının bu gerçeğe uygun olarak düzenlenmesini gerektirmektedir.

Bu konuda yetişkin öğrencinin eğitsel yönden sahip olduğu özellikler ve yetişkinler eğitimi ilkeleri belirleyici temel ölçüt olarak dikkate alınmalıdır.

Öğretim araçları, süreçlerin ayrılmaz bir öğesidir. Araçlar öğretmen ve öğrencinin öğrenmedeki etki gücünü arttırma işlevine sahiptir. Bu yardımcılar duyu organlarının işe koşulmasında algılamayı kolaylaştırmada, ve doğal durumu kolaylıkla inceleyebilmede aracı ortamlardır.
Yetişkinler eğitiminde bu ortamlar kavram oluşturma yönünden, yetişkin öğretmenin sahip olması gereken bilgi beceri yönünden, yetişkinlerin özellikleri ve yetişkin eğitimi ilkeleri yönünden özgün niteliklere sahip olmak durumundadırlar. Bu nitelikler ise uzun bir liste oluşturmaktadır.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zehra Sinem Kavsaoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 16 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990

Kaynak Göster

APA Kavsaoğlu, Z. S. (2019). KAVRAM GELİŞİMİ AŞAMALARI ve “BÜYÜK-KÜÇÜK, UZUN-KISA” KAVRAMLARINI ,ÎŞLEV ve DİL DÜZEYLERİNDE OYUN YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİREN BİR ARAŞTIRMA. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 481-506. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000785
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.