BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Cilt: 39 Sayı: 2, 75 - 93, 01.10.2006
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000139

Öz

Bu çalışma, öğretmen adaylarının eğitiminde değerlendirme amacıyla araştırmak amacıyla yapılmıştır. Lisans düzeyinde proje tabanlı olarak işlenen bir derste e-portfolyo değerlendirme yöntemi kullanılmıştır. Daha sonra öğrencilerin (N=14) bu yönteme ilişkin görüşleri alınmıştır. Veriler nitel yöntemlerle analiz edilmiştir. Sonuçlar bu değerlendirme yönteminin öğrenciler tarafından çok benimsendiğini ve proje tabanlı öğretim yöntemi ile işlenen bir dersin değerlendirilmesi için uygun ve yararlı olabileceğini göstermiştir. Ayrıca, e-portfolyo değerlendirme yönteminin öğrenciler açısından farklı yararlar sağladığına ilişkin görüşler de tartışılmıştır

Perceptions of Preservice Teachers about the Use of Electronic Portfolios for Evaluation

Yıl 2006, Cilt: 39 Sayı: 2, 75 - 93, 01.10.2006
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000139

Öz

This research study investigates the effects of using electronic portfolios in prospective teacher education for evaluation purposes. E-portfolio evaluation method is used in an undergraduate lesson in which the project-based teaching is implemented. After that, perceptions of students (N=14) is elicited. The results showed that the evaluated method is favored by students and found to be suitable and helpful for a lesson, where students are engaged in project based teaching. Furthermore, thoughts on various beneficiaries of e-portfolio evaluation method from the point of students are also discussed

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA34FG42MA
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Yasemin Gülbahar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 39 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gülbahar, Y. (2006). Perceptions of Preservice Teachers about the Use of Electronic Portfolios for Evaluation. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 39(2), 75-93. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000139

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License