Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN TAM ÖĞRENME KURAMI İLKELERİNİN, ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNDEKİ ERİŞİYE ETKİSİ

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 121 - 171, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000440

Öz

Bu bölümde araştırmanın yapılma gerekçesini oluşturan problem, problem cümlesi ve alt problemler verilmiştir. Ayrıca, araştırmanın temel sayıltıları açıklanmış, araştırmayla ilgili bazı terimlerin tanımları yapılmış ve araştırmanın sınırlılıkları belirtilmiştir.

Kaynakça

  • Alkan, Cevat.: Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi, 1992.
  • Eğitim Teknolojisi. Ankara: 1984.
  • Birkmire, Deborah P.: “Text Processing: The Influence of Text Structure, Background.”
  • Reading Research Quarterly. XX/ 3, 314-326, 1985.
  • Bilen, Mürüvvet.: Plandan Uygulamaya Öğretim. Ankara: 1989.'
  • Bloom, Benjamin S.: însan Nitelikleri ve. Okulda Öğrenme. Çeviren: Durmuş Ali özçelik. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yayım, 1979.
  • Demirel, Ozcan.: “Eğitimde Nitelik Geliştirmede İşbirliğine Dayalı Öğrenme ile Tam öğrenmenin Yeri ve Önemi.” Eğitim ve Bilim. Cilt: 15, Sayı: 82, s. 4-10, 1991.
  • Yabancı Dil Öğretimi: “İlkeler, Yöntemler, Teknikler.” Ankara: Usem Yayınlan, 1990.
  • Dilbaz, Belgiizar.: “İlkokul 4. ve 5. Sınıf öğrencilerinde Türkçe Dersi Bilişsel Alanla İlgili Hedeflerin Gerçekleşme Düzeyi.” Yayımlanmamış Uzmahlık Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1988.
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sedat Sever Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Sever, S. (2019). TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN TAM ÖĞRENME KURAMI İLKELERİNİN, ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNDEKİ ERİŞİYE ETKİSİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 121-171. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000440

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License