Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 211 - 242, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437

Öz

Sosyolojik açıdan inceleyeceğimiz Yorumcu Paradigma’nm eğitime nasıl uygulandığını anlayabilmek için sözkonusu paradigmanın tarihsel süreç içinde nasıl geliştiğini kısaca izlemek gerekir. Bunun için de öncelikle bilim anlayışlarının farklı çağlarda nasıl şekillendiğini belirleyeceğiz.

Kaynakça

  • Tan, M.: “Eğitim Sosyolojisinde Değişik Yaklaşımlar: Yorumcu Paradigma”, A.Ü. Eğitim Bil Fak, Dergisi, Cilt: 26, sayı*. 1, 1993.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kemal İnal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA İnal, K. (2019). SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 211-242. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License