Kopya dünün olduğu gibi bugünün de eğitim problemlerindendir.
Muhtemelen gelecekte de problem olmaya devam edecektir. Bu problemin çözümünde
öğrenci tavır ve gereksinimlerinin bilinmesi önem arz etmektedir. Bu
araştırmada bundan yola çıkılarak Bartın Üniversitesi İslamî İlimler
Fakültesi’nde öğrenim görmekte olan 220 öğrenciye anket uygulanmıştır. Cinsiyet
ve sınıf değişkenleri ile kopya ile ilgili bazı hususlar T-Testi ve F-Testi
yapılarak yorumlanmaya çalışılmıştır. Yapılan araştırma sonucunda bazı yönleri
ile diğer çalışmalar arasında benzerlikleri bulunduğu tespit edilmiş, bazı
açılardan ise kopya hakkındaki algının değişmekte olduğu anlaşılmıştır.
Konular | Din Araştırmaları |
---|---|
Bölüm | Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mayıs 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 3 Sayı: 5 |
Bartın Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 (CC BY-NC) Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/