PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Yıl 2001, Cilt 7, Sayı 7, 01.06.2001

Öz

-

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Yıl 2001, Cilt 7, Sayı 7, 01.06.2001

Öz

Bu makalede okuma yazma güçlüğünün nedenleri tanı ve tanı yöntemleri ele alınmıştır Ayrıca okuma yazma güçlüğü ve okul ilişkisi bağlamında öğretmenlere yönelik önerilerde bulunulmuştur Zusammenfassung Die Legasthenie Lese Rechtschreib Schwaeche bezeichnet eine umschriebene Störung im erlernen der Schriftsprache die nicht durch eine allgemeine Beeintraechting der geistigen Entwicklungs Milieu oder Unterrichtsbedingungen erklaert werden kann Legasthenie wurde in dieser Arbeit vielseitig diskutiert

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Doç. Dr. Turan AKBAŞ Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2001
Başvuru Tarihi 29 Aralık 2013
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 2001, Cilt 7, Sayı 7

Kaynak Göster

Bibtex @ { cusosbil59674, journal = {Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, issn = {1304-8880}, eissn = {1304-8899}, address = {}, publisher = {Çukurova Üniversitesi}, year = {2001}, volume = {7}, number = {7}, pages = { - }, title = {Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul}, key = {cite}, author = {Akbaş, Doç. Dr. Turan} }
APA Akbaş, D. D. T. (2001). Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul . Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 7 (7) , . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/cusosbil/issue/4363/59674
MLA Akbaş, D. D. T. "Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul" . Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2001 ): <https://dergipark.org.tr/tr/pub/cusosbil/issue/4363/59674>
Chicago Akbaş, D. D. T. "Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul". Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2001 ):
RIS TY - JOUR T1 - Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul AU - Doç. Dr. TuranAkbaş Y1 - 2001 PY - 2001 N1 - DO - T2 - Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 7 IS - 7 SN - 1304-8880-1304-8899 M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul %A Doç. Dr. Turan Akbaş %T Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul %D 2001 %J Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi %P 1304-8880-1304-8899 %V 7 %N 7 %R %U
ISNAD Akbaş, Doç. Dr. Turan . "Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul". Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 / 7 (Haziran 2001): - .
AMA Akbaş D. D. T. Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2001; 7(7): -.
Vancouver Akbaş D. D. T. Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2001; 7(7): -.
IEEE D. D. T. Akbaş , "Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 7, sayı. 7, Haz. 2001