BibTex RIS Kaynak Göster

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Yıl 2001, Cilt: 7 Sayı: 7, - , 01.06.2001

Öz

-

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Yıl 2001, Cilt: 7 Sayı: 7, - , 01.06.2001

Öz

Bu makalede okuma yazma güçlüğünün nedenleri tanı ve tanı yöntemleri ele alınmıştır Ayrıca okuma yazma güçlüğü ve okul ilişkisi bağlamında öğretmenlere yönelik önerilerde bulunulmuştur Zusammenfassung Die Legasthenie Lese Rechtschreib Schwaeche bezeichnet eine umschriebene Störung im erlernen der Schriftsprache die nicht durch eine allgemeine Beeintraechting der geistigen Entwicklungs Milieu oder Unterrichtsbedingungen erklaert werden kann Legasthenie wurde in dieser Arbeit vielseitig diskutiert

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Doç. Dr. Turan Akbaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2001
Gönderilme Tarihi 29 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 7 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Akbaş, D. D. T. (2001). Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(7).