Eğitimde
yenilikçi paradigmaların giderek daha fazla önem kazanmasıyla birlikte öğretim
teknolojileri eğitime yerleşmeye devam etmektedir. Öğretim teknolojilerinin eğitimde
kullanılması; öğrencilerin öğrenmeye aktif katılmasını, öğrenmenin kalıcı
olmasını ve eğitimin niteliğinin artmasını sağlamaktadır. Bu makalenin amacı;
duygu, değer ve tutum gibi bireysel özelliklerin ön plana çıktığı duyuşsal
alanın öğrencilerin öğretimi sırasında harekete geçirilmesinde öğretim
teknolojilerinin yararını ortaya koymaktır. Öğretim sırasında kullanılan
mobil teknolojiler, simülasyonlar, bilgisayar modelleri, EDpuzzle, Instagram,
Kahoot!, digital öyküleme araçları gibi öğretim
teknolojileri ve güncel programlar, öğrencilerin dikkatini, ilgisini, motivasyonlarını
ve memnuniyetlerini arttırmaktadır. Bu bağlamda; hemşire eğitimciler, çağın
getirdiği yenilikçi eğitimi takip ederek öğretim teknolojilerini kullanmayı
benimsemeli/desteklemeli ve sürekli mesleki gelişim etkinlikleriyle kendini
geliştirmelidir.
duyuşsal alan hemşirelik eğitimi öğretim teknolojileri paradigma
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Derlemeler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 10 Nisan 2020 |
Gönderilme Tarihi | 8 Şubat 2019 |
Kabul Tarihi | 20 Ocak 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 36 Sayı: 1 |