Günümüzde giderek şiddetlenen ve boyutları değişen rekabet karşısında işletmelerin varlıklarını koruyabilmeleri giderek güçleşmektedir. Bu bağlamda; işletmelerin dinamik rekabet ortamında müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına uygun ürünleri zamanında üreterek faaliyetlerini sürdürebilmesi oldukça önem taşımaktadır. Bu çalışmada; Konya ilinde faaliyet gösteren ve KOBİ niteliğinde olan 52 tekstil işletmesinde yapılan bir araştırmada elde edilen veriler analiz edilmiş ve kriz dönemlerinde ürün ve süreç esnekliğinin işletme performansına olası etkileri belirlenmeye çalışılmıştır
It’s not easy for the companies to endure against the more aggressive competition. In this aspect, it is very important for a company to continue its activities with production on time by regarding the needs of customers in this dynamic competitive market. In this essay, the data which are gained from the study on 52 textile companies in Konya that are considered as small and medium sized companies are analyzed. Also the effect of product and process flexibility in the crisis period is pointed out
Crisis periods Product and Process Flexibility Company Performance
Diğer ID | JA77NY24ZS |
---|---|
Bölüm | Makaleler / Articles |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2006 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 1 Sayı: 21 |
ERCİYES AKADEMİ | 2021 | sbedergi@erciyes.edu.tr Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.