In this study the opinions of science course teachers about the subject teaching in primary school were studied to determine to realise this aim, a test including 9 open-ended questions on the scıence course teaching was applied to the science course teachers working at various primary school in Amasya. From the collected data, the positive and negative opinions of science course teachers were determined. According to the results,some suggestions were made.
Primary school science education science curriculum teachers’ opinions
Bu çalışmada, ilköğretim II. Kademede fen bilgisi dersine giren öğretmenlerin fen bilgisi öğretimi hakkındaki görüşlerini belirlenmek amacıyla yapılmıştır. Bu amaç doğrultusunda, Amasya ilindeki değişik ilköğretim II. Kademede çalışan fen bilgisi öğretmenlerine fen bilgisi öğretimi ile ilgili 9 soru içeren açık uçlu bir test uygulanmıştır. Elde edilen verilerden ilköğretim II. Kademedeki fen bilgisi öğretiminin olumlu ve olumsuz yönleri belirlenmiş ve bu sonuçlar doğrultusunda öneriler yapılmıştır.
Fen bilgisi öğretimi fen bilgisi öğretim programı ilköğ- retim öğretmen görüşleri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Editöre Not |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 8 Sayı: 2 |