The aim of this study is to determine e-learners’ views about e-learning in foreign language teaching. In this qualitative research, case study design was used. There were 9 learners in the working group 5 of whom were male and 4 were female. In analysis, Nvivo-8 computer package programme was used. According to the findings, it is understood that e-learning has more positive characteristics compared to traditional learning. According to the research results, the use of e- learning may be suggested more widely in education system benefiting fromi nformation and communication technologies..
Araştırmanın amacı, yabancı dil öğretiminde e-öğrenmenin uygulanmasına yönelik öğrenci görüşlerini belirlemektir. Nitel olarak yapılan bu araştırmada, durum çalışması deseni uygulanmıştır. Çalışma grubuna 5’i erkek 4’ü kadın olmak üzere toplam 9 kişi katılmıştır. Analizlerde Nvivo-8 Bilgisayar Paket programından yararlanılmıştır. E-öğrenmenin geleneksel öğrenmeye kıyasla olumlu yönlerinin daha fazla olduğu elde edilen bulgulardan anlaşılabilmektedir. Araştırma sonuçlarına göre, bilgi ve iletişim teknolojilerinden faydalanılarak e-öğrenmenin eğitim sisteminde daha yaygın kullanılması önerilebilir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Editöre Not |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 14 Sayı: 2 |