Teknolojik gelişmeler ve yaygınlaşan
internet kullanımı, işletmelerin hedef müşterilerine dijital medya gibi yeni ve
yenilikçi yollar ile ulaşmasına neden olmaktadır. Tüketicilerin dijital pazarlama
faaliyetlerini kullanımının artmasıyla beraber, dijital pazarlama işletmeler
için stratejik önem taşıyan bir araç haline gelmiştir. İşletmeler dijital
pazarlama sayesinde müşterilerine herhangi bir yerde, zamanda ve durumda
ulaşabilmektedirler. Bu çalışma da, gelişmekte olan bu fenomene dikkat
çekilmekte ve dijital pazarlama araçları, dijital pazarlamanın avantajları,
sosyal medya pazarlamasının özellikleri, sosyal medya platformlarında müşteri
ilişkileri ve sosyal medyanın satın alma sürecine etkisi kapsamlı bir biçimde
ele alınmaktadır.
Dijital pazarlama interaktif pazarlama e-pazarlama sosyal medya pazarlaması sosyal müşteri ilişkileri yönetimi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Nisan 2018 |
Gönderilme Tarihi | 15 Ağustos 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 17 Sayı: 66 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.