Alev Kocak Alan profil resmi
Alev Kocak Alan Doç. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 8 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 47
8 Yayın
1 Hakemlik
47 CrossRef Atıf

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 40 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 90413

40

2

90413

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4599

0

1

4599

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1698

2

1

1698

0

1

776

3

1

731

Yayınlar

0

1693

1

731

1

776

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1698

1

1698

0

1000

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4599

1

4599

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 90413

2

90413

THE ROLE OF INDIVIDUAL FACTORS ON ONLINE SHOPPING BEHAVIOR
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tumer Kabadayı, Selen Bakis, Sabina Ibrahimovic Ildokuz
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1584

0

1584

Yayınlar

2

0

1693

3

1

731

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1698

2

1

1698

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 40 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 90413

40

2

90413

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.