Alev Kocak Alan profil resmi
Alev Kocak Alan Doç. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 8 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 44
8 Yayın
1 Hakemlik
44 CrossRef Atıf

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 37 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 88078

37

1

88078

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4509

0

1

4509

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1594

2

1

1594

0

1

722

3

1

636

Yayınlar

0

1325

1

636

1

722

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1594

1

1594

0

956

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4509

1

4509

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 88078

1

88078

THE ROLE OF INDIVIDUAL FACTORS ON ONLINE SHOPPING BEHAVIOR
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tumer Kabadayı, Selen Bakis, Sabina Ibrahimovic Ildokuz
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1534

0

1534

Yayınlar

2

0

1325

3

1

636

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1594

2

1

1594

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 37 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 88078

37

1

88078

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.