ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yıl 2020,
Cilt: 10 Sayı: 2, 608 - 617, 31.07.2020
Salih Bardakcı
,
Vildan Özeke
Öz
Bu çalışmanın amacı ilk baskısı 2019 yılında yayımlanan Yeniden Öğretmeyi Öğrenmek kitabının incelenmesidir.
Kaynakça
- Basalla, G. (2013). Teknolojinin evrimi (Çev. Cem Soydemir, 14. Baskı). Ankara: TÜBİTAK Popüler Bilim Kitapları.
- Dick, W., Carey, L., & Carey, J.O. (2005). The systematic design of instruction. 7th Ed. New York: Addison Wesley, Longman.
- Erdem, M. (2020). Yeniden öğretmeyi öğrenmek: Organizmadan bireye öğretim süreçleri tasarımı. Ankara: Pegem Akademi.
- Küyel, M. T. (1976). Türkiye'de Cumhuriyet Dönemi’nde felsefe eylemi. Ankara: Ankara Üniversitesi Yayınları.
Platon (2009). Menon/Erdem üzerine (Çev. Ahmet Cevizci). Bursa: Sentez Yayıncılık.
- Reigeluth, C.M. (1999). What is instructional-design theory and how is it changing? C.M. Reigeluth (Ed.), Instructional-Design Theories and models: An overview of their current status. Lawrence Erlbaum Associates, Publishers. U.S.A.
- Topdemir, H. G. (2009). Felsefe nedir? Bilgi nedir? Türk Kütüphaneciliği 23,(1), 119-133.