BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.

Yıl 2001, Cilt: 21 Sayı: 2, - , 01.06.2001

Öz

The aim of the chemistry lesson which is taught at the High School is to gain skills and ability of student in the frame of programs which had been decided. By using mathematical, theoretical and practical ways. Chemistry is tried to teach as it was in the aims that had been designed for chemistry. In the practice student learn knowledge that is taught in the chemistry lessons by memorizing and these are used with the practical solutions of problems whose aim is to eliminate . There fore today\'s high school youth consist of the student whose aim is to be successful enough for the exams and don\'t know exactly why they\'ve learnt and how to use them. Measuring whether students learnt the symbols, definite and units or not is related to chemistry lessons they\'ve been told will be useful to solve those problems. Because of that a test including 28 questions related to Tam Metin

Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.

Yıl 2001, Cilt: 21 Sayı: 2, - , 01.06.2001

Öz

Lise düzeyinde verilen kimya derslerinin amacı, öğrenciye belirlenen programlar çerçevesinde bilgi ve, beceri kazandırmaktır. Matematiksel, uygulamalı ve teorik yöntemler kullanmak suretiyle denel bir bilim olan kimya, kimya dersi için belirlenmiş hedefler doğrultusunda öğretilmeye çalışılır. Yapılan uygulamalarda öğrenciler kimya derslerinde öğretilmeye çalışılan bilgileri ezberleyerek öğrenmekte, ezberleyerek öğrendiklerini de eleme amaçlı yapılan sınavlarda, pratik çözüm ile birlikte kullanmaktadırlar. Böylece, öğrendiklerini neden, ne amaçla, nasıl uygulayacağını bilemeden, geçici ve kolay yöntemlerle ezberleyen, sadece sınavda başarı için kuru kuruya öğrenen öğrenciler bugünkü lise gençliğini oluşturmaktadır. Lise öğrencilerinin,

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Seda Yücel Bu kişi benim

Nilgün Seçken Ve F. İnci Morgil Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 21 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yücel, S., & Morgil, N. S. V. F. İ. (2001). Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(2).
AMA Yücel S, Morgil NSVFİ. Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. GEFAD. Haziran 2001;21(2).
Chicago Yücel, Seda, ve Nilgün Seçken Ve F. İnci Morgil. “ Sabitler Ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21, sy. 2 (Haziran 2001).
EndNote Yücel S, Morgil NSVFİ (01 Haziran 2001) Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 2
IEEE S. Yücel ve N. S. V. F. İ. Morgil, “ Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi”., GEFAD, c. 21, sy. 2, 2001.
ISNAD Yücel, Seda - Morgil, Nilgün Seçken Ve F. İnci. “ Sabitler Ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21/2 (Haziran 2001).
JAMA Yücel S, Morgil NSVFİ. Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. GEFAD. 2001;21.
MLA Yücel, Seda ve Nilgün Seçken Ve F. İnci Morgil. “ Sabitler Ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 21, sy. 2, 2001.
Vancouver Yücel S, Morgil NSVFİ. Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. GEFAD. 2001;21(2).