AKAL; Zuhal, (1992) İşletmelerde Performans Ölçüm ve Denetimi; Çok Yönlü Performans Göstergeleri, Ankara: MPM Yayını, Ankara
AKAL, Z. (2005). İşletmelerde Performans Ölçüm ve Denetimi Çok Yönlü Performans Göstergeleri. Ankara: Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları 6. Basım, S17
AKDAĞ, R. (2007). Sağlık Hizmetleri Anlayışında Değişim: Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modeli. (Editörler: Hamza Ateş, HarunKırılmaz ve Sabahattin Aydın). Sağlık Sektöründe Performans Yönetimi: Türkiye Örneği. Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 246-250.
ATEŞ, H., KIRILMAZ, H. ve AYDIN, S. (2007). Sağlık Sektöründe Performans Yönetimi Türkiye Örneği. Ankara: Asil Yayıncılık, s.2
GÖKSEL, A. (2013). İşletmelerde Performans Değerleme Sistemi Tasarımı Teori-Uygulama-Model, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Ltd. Şti.
OKUR, Y. (2007): Türkiye’de Kamu Denetimi, Değişim Süreci ve Performans Denetimi, Nobel Yay., Ankara, s.53
TARCAN, M., Tekingündüz, S., Ertong, G., Kavak, D. G., Karatas, S. T., Gül, Y. ve Mercan, F., (2009), Sağlıkta Kurumsal Performans ve Kalite Uygulamaları, Ankara: Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi ve Kalite Geliştirme Daire Başkanlığı Yayını, s.19
TİNAZ, P. (1999). “Performans Değerlendirme Sistemlerinin Önemi ve Türkiye’deki Uygulamalarına İlişkin Bir İnceleme”, Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Ve Ekonomi Dergisi, s.389
UYARGİL, Cavide (2008); İşletmelerde Performans Yönetimi Sistemi, Arıkan Basım,2. Baskı, İstanbul; s.2
UYARGİL, C. (2013). Performans Yönetimi Sistemi Bireysel Performansın Planlanması Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi, İstanbul: Beta Basım A.Ş., s.10
SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sağlık sektöründe çalışanların verdiği hizmet kalitesini ve verimliliği arttırmak için performans sistemi kullanılmaktadır. Bu performans sistemi ile çalışanların daha verimli çalışması ve ücret adaletinin sağlanması amaçlanmaktadır. Performans sitemine dahil olan sağlık personelinin, bu sistemin işleyişi hakkındaki düşünceleri ve sisteminin çalışanlar tarafından değerlendirilmesi, uygulanan performans sisteminin gelişimi açısından önem arz eden bir konudur. Sağlık sektöründe hizmet veren hekimler, sağlık hizmetlerinde önemli rol onamaktadır. Bu nedenle, hekimlere yönelik uygulanan performans sisteminin, hekimler tarafından değerlendirilmesi ile performans sistemi hakkında önemli bilgiler elde edilebilir. Bu çalışmanın amacı, sağlık sektöründe uygulanan mevcut performans sisteminin, hekimler tarafından değerlendirilmesidir. Bu sayede, performans sistemi konusunda elde edilecek bilgiler ile sunulan hizmet kalitesi değerlendirilmiştir.
AKAL; Zuhal, (1992) İşletmelerde Performans Ölçüm ve Denetimi; Çok Yönlü Performans Göstergeleri, Ankara: MPM Yayını, Ankara
AKAL, Z. (2005). İşletmelerde Performans Ölçüm ve Denetimi Çok Yönlü Performans Göstergeleri. Ankara: Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları 6. Basım, S17
AKDAĞ, R. (2007). Sağlık Hizmetleri Anlayışında Değişim: Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modeli. (Editörler: Hamza Ateş, HarunKırılmaz ve Sabahattin Aydın). Sağlık Sektöründe Performans Yönetimi: Türkiye Örneği. Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 246-250.
ATEŞ, H., KIRILMAZ, H. ve AYDIN, S. (2007). Sağlık Sektöründe Performans Yönetimi Türkiye Örneği. Ankara: Asil Yayıncılık, s.2
GÖKSEL, A. (2013). İşletmelerde Performans Değerleme Sistemi Tasarımı Teori-Uygulama-Model, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Ltd. Şti.
OKUR, Y. (2007): Türkiye’de Kamu Denetimi, Değişim Süreci ve Performans Denetimi, Nobel Yay., Ankara, s.53
TARCAN, M., Tekingündüz, S., Ertong, G., Kavak, D. G., Karatas, S. T., Gül, Y. ve Mercan, F., (2009), Sağlıkta Kurumsal Performans ve Kalite Uygulamaları, Ankara: Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi ve Kalite Geliştirme Daire Başkanlığı Yayını, s.19
TİNAZ, P. (1999). “Performans Değerlendirme Sistemlerinin Önemi ve Türkiye’deki Uygulamalarına İlişkin Bir İnceleme”, Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Ve Ekonomi Dergisi, s.389
UYARGİL, Cavide (2008); İşletmelerde Performans Yönetimi Sistemi, Arıkan Basım,2. Baskı, İstanbul; s.2
UYARGİL, C. (2013). Performans Yönetimi Sistemi Bireysel Performansın Planlanması Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi, İstanbul: Beta Basım A.Ş., s.10
Özveri, O., Kayışkan, D., Dağ, S., Arslan, B., vd. (2018). SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hukuk Ve İktisat Araştırmaları Dergisi, 10(2), 18-30.
AMA
Özveri O, Kayışkan D, Dağ S, Arslan B, Hisar A. SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi. Aralık 2018;10(2):18-30.
Chicago
Özveri, Onur, Doğu Kayışkan, Savaş Dağ, Bülent Arslan, ve Ali Hisar. “SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Hukuk Ve İktisat Araştırmaları Dergisi 10, sy. 2 (Aralık 2018): 18-30.
EndNote
Özveri O, Kayışkan D, Dağ S, Arslan B, Hisar A (01 Aralık 2018) SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi 10 2 18–30.
IEEE
O. Özveri, D. Kayışkan, S. Dağ, B. Arslan, ve A. Hisar, “SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 2, ss. 18–30, 2018.
ISNAD
Özveri, Onur vd. “SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi 10/2 (Aralık 2018), 18-30.
JAMA
Özveri O, Kayışkan D, Dağ S, Arslan B, Hisar A. SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi. 2018;10:18–30.
MLA
Özveri, Onur vd. “SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Hukuk Ve İktisat Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 2, 2018, ss. 18-30.
Vancouver
Özveri O, Kayışkan D, Dağ S, Arslan B, Hisar A. SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi. 2018;10(2):18-30.