BibTex RIS Kaynak Göster

Internet Self-Efficacy Preferences of Internet Based Environments and Achievement of Prospective Teachers

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 291 - 299, 01.06.2011

Öz

Bu çal man n amac kimya ö retmen adaylarn internet öz yeterliklerinin, yap land rmac internet destekliortamlara yönelik tercihlerinin nas l oldu unu belirlemek, internet öz yeterlikleri ile yap land rmac internet tabanl ortamlarayönelik tercihleri aras ndaki ili kiyi, internet destekli kimya dersi uygulamalar ndaki ba ar lar ile yap land rmac internettabanl ortamlara yönelik tercihleri aras ndaki ili kiyi, internet destekli kimya dersi uygulamalar ndaki ba ar lar ile internetöz yeterlikleri aras ndaki ili kiyi incelemektir. Veri toplama arac olarak, Tsai and Tsai (2003), Tsai and Lin (2004), Wu andTsai (2006), and Peng, Tsai and Wu (2006) taraf ndan geli tirilen nternet Özyeterlik Ölçe i’nin adapte edilmi hali,Yap land lmara internet öz yeterlikleri ile yap land rmac internet tabanl ortamlara yönelik tercihleri aras nda ve yap land rmac internettabanl ortamlara yönelik tercihleri ve internet destekli kimya dersi uygulamalar ndaki ba ar lar aras nda istatistikî olarakanlaml ili ki saptanm

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 291 - 299, 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özge Oskay Özyalçın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Özyalçın, Ö. O. (2011). Internet Self-Efficacy Preferences of Internet Based Environments and Achievement of Prospective Teachers. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 291-299.