Bu çahşmada üniversite öğrencilerinin öğrenme stilleri ve motivasyonel stilleri arasındaki farklılıklar iki farklı akadenıik bağlamda incelenmiştir. Öğrencilerin öğrenme stilleri ve motivasyonel stillerindeki değişiklikler de bir akademik yıl üzerinden boylamsal bir desen aracıhğıyla incelenmiştir. Bu çalışmamn sonuçları, öğrencilerin hem öğrenme stillerinin hem de motivasyonel stillerinin alan—odakh, değişken ve birbirlerinden görece bağımsız yapılar Olduklarım göstermiştir. Ayrıca, bu çalışma stil kavramsallaştırmasınm öğrenme ve motivasyonun değişken doğasım ele ahnada uygun olduğunu ortaya çıkarmıştır. Son olarak, öğrencilerin öğrenme stillerinin motivasyonel stillerine göre hem akademik yıhn başında hem de sonunda anlamlı düzeyde bir farklılık göstermediği de bulunmuştur. Çalışmada eğitimsel çıkarsamalar ve gelecekteki araştırmalar üzerinde de durulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 36 Sayı: 36 |