Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

THE EFFECT OF DRAMA EDUCATION ON THE PRE-SERVICE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS ATTITUDE TOWORDS VIOLENCE

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 13, 29.07.2016

Öz

Teacher candidates are the 5th period drama education. This course has a lot of drama play: “You didn’t understand me, ımpact reaction, table sculpture, together scenario letter”.  This games including social violence and gender issues were 3 week period.

Kaynakça

  • Güzel, E. (2014). Toplumsal cinsiyete dayalı ayrımcılık ve medyanın rolü. Global Media Journal: TR Edition 4(8).
  • Palabıyıkoğlu, R. (?). Medya ve Şiddet. Kriz Dergisi 5 (2): 123-126.
  • Demirbilek, S. (2007). Cinsiyet ayrımcılığının sosyolojik açıdan incelenmesi. Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 44(511).

DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 13, 29.07.2016

Öz

Öğretmen adayları eğitimlerinin 5. Döneminde drama dersi almaktadır. Bu dersin içinde drama oyunu olarak  ‘Beni Hiç Anlamadın, Etki Tepki, Tablo Heykel, Birlikte Senaryo Yazma’  adlı etkinliklere yer verilmiştir. Toplumsal şiddet ve cinsiyet ayrımı konularını da içeren bu oyunlar 3 haftalık süreçte uygulanmıştır. 

Kaynakça

  • Güzel, E. (2014). Toplumsal cinsiyete dayalı ayrımcılık ve medyanın rolü. Global Media Journal: TR Edition 4(8).
  • Palabıyıkoğlu, R. (?). Medya ve Şiddet. Kriz Dergisi 5 (2): 123-126.
  • Demirbilek, S. (2007). Cinsiyet ayrımcılığının sosyolojik açıdan incelenmesi. Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 44(511).
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editorial and Advisory Board
Yazarlar

Vicdan Nalbur

Yayımlanma Tarihi 29 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Nalbur, V. (2016). DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Istanbul Journal of Innovation in Education, 2(2), 1-13.
AMA Nalbur V. DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Istanbul Journal of Innovation in Education. Temmuz 2016;2(2):1-13.
Chicago Nalbur, Vicdan. “DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ”. Istanbul Journal of Innovation in Education 2, sy. 2 (Temmuz 2016): 1-13.
EndNote Nalbur V (01 Temmuz 2016) DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Istanbul Journal of Innovation in Education 2 2 1–13.
IEEE V. Nalbur, “DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ”, Istanbul Journal of Innovation in Education, c. 2, sy. 2, ss. 1–13, 2016.
ISNAD Nalbur, Vicdan. “DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ”. Istanbul Journal of Innovation in Education 2/2 (Temmuz 2016), 1-13.
JAMA Nalbur V. DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Istanbul Journal of Innovation in Education. 2016;2:1–13.
MLA Nalbur, Vicdan. “DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ”. Istanbul Journal of Innovation in Education, c. 2, sy. 2, 2016, ss. 1-13.
Vancouver Nalbur V. DRAMA EĞİTİMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ŞİDDETE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Istanbul Journal of Innovation in Education. 2016;2(2):1-13.