Araştırmanın amacı; farklı sektör ve büyüklükteki işletmelerin kurumsal sosyal sorumluk faaliyetlerinde bulunulmasındaki temel amaçlarını ve bunun kurumsal itibara katkısını ortaya koymaktır. Çalışma, yerel bazda gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyetlerinin, kurum itibarına katkısını belirlemesi ve gelecekteki çalışmalara bu konuda örnek teşkil edecek olması bakımından da önem arz etmektedir. Çalışmada yapılan korelasyon analizlerinde, kurumsal sosyal sorumluluk boyutlarından, çevre, müşteriler, çalışanlar ve toplumla ilgili sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurumsal itibarla pozitif ilişki içerisinde olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Sonuç itibariyle, yerel bazda sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurumsal itibar ile pozitif ilişki içerisinde olduğu bulgusuna ulaşılmıştır.
Bölüm | Sayı |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Temmuz 2016 |
Gönderilme Tarihi | 2 Haziran 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 13 Sayı: 3 |